SiNiLiLJA Aktiivinen jäsen 01.04.2009 1 005 0 36 06.04.2009 #1 vettä sataa niin että kohina käy :heart: hyvästi lumet, hyvästi ällöttävä talvi ja TERVETULOA KESÄ :heart:
vettä sataa niin että kohina käy :heart: hyvästi lumet, hyvästi ällöttävä talvi ja TERVETULOA KESÄ :heart:
H heri Vieras 06.04.2009 #2 Asutkohan jossain lähellä, ku just mietin samaa. Piti oikeen pihalla käyrä kattomas ku kova kohina kävi..
Asutkohan jossain lähellä, ku just mietin samaa. Piti oikeen pihalla käyrä kattomas ku kova kohina kävi..
SiNiLiLJA Aktiivinen jäsen 01.04.2009 1 005 0 36 06.04.2009 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Pinki: Missäpäin? Click to expand... pirkanmaa