Uusi mies ja avioero 13 vuoden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei niin harmaa kuitenkaan ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei niin harmaa kuitenkaan ;)

Vieras
Jää hyvästi ikävystyttävä avioliitto, tervetuloa uusi elämä mielenkiintoisen ihmisen kanssa! :D

Niin siinä sitten kävi, että ilmoitin eilen miehelle hakevani avioeroa ja uutta asuntoa. Uusi mies tuskin maltaa odottaa uuden yhteisen elämämme alkamista! :)

Oikein ihanaa kevättä kaikille, mua tuskin täällä enää mustanakaan paljon näkyy. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
Onnea uudelle elämälle! :flower:

Kiitos! :)

On tätä paljon harkittu ja odotettukin. On ihmeen helppoa olla, kun on saanut asiasta tehtyä lopullisen päätöksen.

Suosittelen muillekin suhteissaan kituvilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

On tätä paljon harkittu ja odotettukin. On ihmeen helppoa olla, kun on saanut asiasta tehtyä lopullisen päätöksen.

Suosittelet mitä?
Ettiä valmiiks toisen miehen ja sitten vasta jättää edellinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

Suosittelet mitä?

No en ihan, mutta lähtemistä huonosta suhteesta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

Suosittelet mitä?

No en ihan, mutta lähtemistä huonosta suhteesta kuitenkin.

Okei. Sun temppus ei silti ole mitenkään kadehdittavaa. Lähinnä raukkamaista.

Eron tuomitsijat, älkää sanoko mitään, ennen kuin tunnette taustat. Ihmiset elävät hyvin monenlaisissa suhteissa eikä monet ihan helpolla lähde, vaan siihen on useimmiten ihan hyvä syy.

Onnea ap!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja 2vuoden päästä viimestään haikailet et olis se ex olllutkin ihan hyvä.

...hyvä juoppo? Enpä usko.

no en mäkään juoppoa katselis mut en olis sitä toistakaan valmiiks katellut. Hyvä juoppo oli kun ei ole itse tehnyt sinulle samaa..pettäjä on aina pettäjä.

Onnea ap:lle

Mäkin lähdin 10 vuoden jälkeen hunosta liitosta, oli kuin ois kivi tipahtanut sydämmeltä kun pistin oven kiinni.

Nyt uudessa hyvässä suhteessa olen elänyt 12 vuotta ja olen edelleen onnellinen, kaksi lastakin on siunaantunut :)

Onnea ap:lle

Mäkin lähdin 10 vuoden jälkeen hunosta liitosta, oli kuin ois kivi tipahtanut sydämmeltä kun pistin oven kiinni.

Nyt uudessa hyvässä suhteessa olen elänyt 12 vuotta ja olen edelleen onnellinen, kaksi lastakin on siunaantunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Eron tuomitsijat, älkää sanoko mitään, ennen kuin tunnette taustat. Ihmiset elävät hyvin monenlaisissa suhteissa eikä monet ihan helpolla lähde, vaan siihen on useimmiten ihan hyvä syy.

Onnea ap!!

Tämäpä juuri. Vuosia olen tässä suhteessa kitunut ja nyt, kun vihdoin helpottaa, niin en anna arvoa moralisoijille.

Kiitos sulle. :)

ja 2vuoden päästä viimestään haikailet et olis se ex olllutkin ihan hyvä.

...hyvä juoppo? Enpä usko.

no en mäkään juoppoa katselis mut en olis sitä toistakaan valmiiks katellut. Hyvä juoppo oli kun ei ole itse tehnyt sinulle samaa..pettäjä on aina pettäjä.

Pettänyt en ole, ainoastaan tutustunut ihanaan mieheen. Fyysisessä kontaktissa emme ole olleet, enä ole lopettamassa avioliittoani hänen takiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Vanha suhde täytyy aina lopettaa ennenkuin seuraavaan alkaa,muuten on tuhon tiellä.

Ei asiat ole aina noin mustavalkoisia. Ei sitä välttämättä edes katsele uutta kun rakkaus iskee, ei ihminen tunteilleen voi mitään.