mun mies ärsyttää mua nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillä alko molemmilla tänään loma.
päivä oli mitä hienoin ja fiilis (mulla) mitä mahtavin.
poika on isällään joten vapaatakin olis.
kysyin sit mieheltä et lähdetäänkö terassille juhlistaan lomaa?
ni ei, ei voi ku on luvannu mennä kaverilleen rakentaa terassia.
no ei siin mitää, kysyin et tehtäiskö huomena jotai? ni ei ku kaveri tulee meidän raksalle miestä auttaan jossain kattojutuissa. kysyin et onko musta mitään apua siinä, niin ei.
ei perkele väkisin, ei tarvii mun kaa viettää aikaa eikä tarvii mun kaa tehdä mitää, ei tarvii katsoo leffoja, ei tarvii lähtee terassille, ei tarvii tehdä ruokaa yhdessä, mut ei sit tarvii olettaa et olen käytettävissä kun hänelle sattuu sopimaan |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:
(mua nyt vaan kypsyttää tää yksin kotona nysvääminen niin et AARRGGHH!!)

Jos mies haluaa rentoutua noin. Ainakin osan lomastaan. Ja edistyyhän teidänkin raksa, kun mies ahertaa sielä. Keksi noiksi päiviksi jotain omaa kivaa ja piristävää.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
meillä alko molemmilla tänään loma.
päivä oli mitä hienoin ja fiilis (mulla) mitä mahtavin.
poika on isällään joten vapaatakin olis.
kysyin sit mieheltä et lähdetäänkö terassille juhlistaan lomaa?
ni ei, ei voi ku on luvannu mennä kaverilleen rakentaa terassia.
no ei siin mitää, kysyin et tehtäiskö huomena jotai? ni ei ku kaveri tulee meidän raksalle miestä auttaan jossain kattojutuissa. kysyin et onko musta mitään apua siinä, niin ei.
ei perkele väkisin, ei tarvii mun kaa viettää aikaa eikä tarvii mun kaa tehdä mitää, ei tarvii katsoo leffoja, ei tarvii lähtee terassille, ei tarvii tehdä ruokaa yhdessä, mut ei sit tarvii olettaa et olen käytettävissä kun hänelle sattuu sopimaan |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:
(mua nyt vaan kypsyttää tää yksin kotona nysvääminen niin et AARRGGHH!!)

Mä kans yritin tuossa puhua miehelle että oltaisko lähdetty tänään johonkin niin ei. Ei mun tartte lähtee mihinkään :headwall: Täytyy varmaan seuravan kerran ku on lähös johonkin kaverille nii sanoo jotain tyyliin että eikö mun seura enään kelpaa tms.

mä tulin justiin baarista kotiin,mies tuli edellä kotiin,muuten oli tosi kiva ilta mutta baarissa se jutteli jonkun naisen kanssa ja näytti olevan niin hauskaa että,no en mennyt siihen sitten juttelemaan mukaan vaan kauan sen jälkeen nähtiin miehen kanssa baaritiskillä,kysyin että oliko teillä kivaa jne,mies sano että tää nainen oli vaan joku tuttu,no ei tullu mieleen sitten mua esitellä hänelle,kovin heillä oli mukavaa kahdestaan.no mies soittaa sitten vähän ajan päästä että missä olen,no mä olin edelleen baarissa ja mies oli jo menossa kotiin! no kun ite äsken tulin kotiin niin mitä toi possu sika on tehny,kokikset on etuovella maassa,pisaroita löytyy eteisetä,keittiöstä ...grr mua rupes sapettamaan koko äijä,tuola se kuorsaa kännissä makkarissa mutta mä en sen viereen mee,nukun sohvalla! rupes vituttamaan koko äijä..ja niinku se sano että joo pidetään hauskaa ja plaaplaa,paskan marjat joo!

täs on nyt jotain.. :/
mies ei ensin vastannu mulle eilen illalla puhelimeen. sit kun vastas ja kysyin koska se tulee, niin sano et ei yöhön asti mee, et palaillaan. PALAILLAAN |O
olin et okra, palaillaan. tuskastuin kotona nysväämiseen ja soitin kaverille ja lähdettii rinksalle. meidän seurueesta yks tyyppi soitti sit tyypille joka oli mun miehen seurassa ja ne oli ihan naamat jossain ihan muualla missä piti ja kello oli 2 yöllä.
ne pyyteli kauheesti käymään siel missä olivat (luuli et mä kotona) ja ilme oli aika veikee ku lampsin ovesta sisään ja sanoin notta terve!! miten menee??!! :whistle:
mies siitä sit liukeni kotio, äksyili mulle puoli yötä ja heti aamusta alko tiuskiminen.

mä kysyn siltä et mikä on? ni ei mikään.
mä kysyn et haluatko puhua, niin ei halua.
mä sanon et nyt puhutaan, niin seuraa hetken jutustelu ja sit mies kiistää et mikään painais häntä, ihan normaalistihan hän käyttäytyy ja MÄ olen vainoharhanen.

miksei se puhu mulle? :'( :ashamed:

Jes, kiva kuulla, tai siis ei kivaa, mutta helpottaa kummasti kun tätä tuntuu olevan liikenteessäää

Siis mies vitutusta....

Joutais hevon perseeseen koko äijä....

Yhteistyössä