Ihastuin lestaatiolaiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orponen

Vieras
Apuja kaipaan..tutustuin yhteen mieheen kaverin kaverin luona kun siellä oli päivälliset. Juteltiin paljon yhden miehen kanssa ja vaihdettiin numerot. Ihmettelin kyllä jo alussa kun hän viestillä aina pisti loppuun "JT". En tiennyt mitä se tarkotti. Mutta nyt hän kertoi puhelimessa että on lestaatiolainen (minä tavallinen ev.lut) ja jos häneen haluan tutustua täytyy minunkin olla lestaatiolainen ei kuulemma voi ihastua ennen sitä. Yritin katsoa mitä se tarkoittaa ja en oikein ymmärrä, minäkin uskon jumalaan mutta olenko minä sitten se jumalan lapsi? Miten lestaatiolaiseksi tullaan? Ja olen tosissani ihastunut tähän mieheen :(

provo, sori. En jaksa uskoa, että kukaan lestadiolainen sanoo tuolleen, ja vieläpä heti alkuun, että toisenkin pitää olla lestadiolainen tai ei voi ihastua. Siis oikeesti, ihastumistahan ei voi estää vaikka toinen ois apina. Toki lestadiolaiset yleensä haluaa, että myös toinen osapuoli on samaa uskoa mutta se ei todellakaan tarkoita, etteikö suhde olisi mahdollista vaikkei toinen lestadiolainen olisikaan.

provo, sori. En jaksa uskoa, että kukaan lestadiolainen sanoo tuolleen, ja vieläpä heti alkuun, että toisenkin pitää olla lestadiolainen tai ei voi ihastua. Siis oikeesti, ihastumistahan ei voi estää vaikka toinen ois apina. Toki lestadiolaiset yleensä haluaa, että myös toinen osapuoli on samaa uskoa mutta se ei todellakaan tarkoita, etteikö suhde olisi mahdollista vaikkei toinen lestadiolainen olisikaan.

No hän kyllä sanoi ja puhui jumalan lapsista paljonkin. Ja sanoi että hänet on kasvatettu niin että "luota vain omiisi" ja tällä tarkoittaa sitten lestaatiolaisia. Inhottavaa jos tätä ei uskota koska totta on ja toissa päivänä häneen tutustuin..