Ihastuin tähän omakotitaloon, mitä ajatuksia herättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooh

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12748133846590&itemcmd=move0&listSize=35&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1370863

Kylpyhuone omituisen pitkä ja kapea, tai sitten kuva vääristää. Itse en ostaisi 60-luvun taloa, mutta jos talo ap:tä ihastuttaa ja sijainti ja kunto osoittautuu hyväksi, niin miksikäs ei.

Perinteinen rintamamiestalo ja näyttäis nopeesti, että ei ole remontilla ainakaan pilattu. Tykkään myös. Pesutilat oli tosi ahtaat ja pienet, niille jos jotain sais tehtyä. Tosi ihana ja valoisa pirtti, kuten näissä aina. :)

Ensivaikutelma oli hyisaatana, kun yksinäinen juro mökki siinä karulla aukealla tönöttämässä.

Mutta tuo tupakeittiö! Oih ja voih, just sellainen, kuin mä haluaisin. =) Muut huoneet ja eteinen ihan ok, mutta pesutilat hirveät. Onneksi hinta on sen verran edullinen, että varmasti voi vähän remppaakin tehdä, jos kaipaa tilavampaa pesuhuonetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:
Perinteinen rintamamiestalo ja näyttäis nopeesti, että ei ole remontilla ainakaan pilattu. Tykkään myös. Pesutilat oli tosi ahtaat ja pienet, niille jos jotain sais tehtyä. Tosi ihana ja valoisa pirtti, kuten näissä aina. :)

peesi! verrattuna meidän rintamamiestaloon, todella hyvä pohjaratkaisu, ei yhtään niin sokkeloinen mitä meillä. Kiva, tunnelmallinen talo, ja tunnetustihan nää on niitä taloja jotka kestää ja kestää ja kestää.

Piha on kivan iso. Puutarhamaisuus on kovasti liioiteltua. Pari puuta ja nurmikenttä ei puutarhaa ole nähnytkään...

Pesutilat tehty hirvittävän epäkäytännölliseksi, mutta onhan siellä se pikkuhuone, jota voi vielä käyttää tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja deb:
Kylpyhuone omituisen pitkä ja kapea, tai sitten kuva vääristää. Itse en ostaisi 60-luvun taloa, mutta jos talo ap:tä ihastuttaa ja sijainti ja kunto osoittautuu hyväksi, niin miksikäs ei.

Jos vanha pitäisi ostaa niin Itse ostaisin juuri 50-60 luvun talon paljon mieluummin kuin 70-80 luvulla tehdyn homeansan. Näissä harvemmin hometta on, kun on kunnolla tuulettuvat pohjat, vaikka vesieristyksiä ei käytännössä ole ollut silloin. Mutta ei niitä ole osattu 70-80-luvuillakaan vielä tehdä, tuuletuksesta puhumattakaan. Ja silloiset laatikkotalot, yök!

ihan kivat avarat, valoisat huoneet.perusomakotitalo ulkoa päin, kiva kuisti. helppo varmaan laittaa oman näköiseksi sisältä ja ulkoa, kun on aika pelkistetty nyt. pihassa hyvä pohja, kun on tasasta ruohoa, joten siihen voi laittaa vaikka millaset puutarhat haluaa. mahdollisuuksien paikka ja edullinen:)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Aika pieni ja vaatii remppaa

Nyt asutaan 78 neliöisessä asunnossa ja tässä on todellakin tilaa riittävästi, joten isoa ei kaivata. Mitä remonttia teistä kaipaisi? Pinta- vai jotain isompaa?

lady domina, aattelin vaan kun mun mielikuva mörskästä on paska, asuinkelvoton

jos on terve talo ja paikka miellyttää niin on mun mielestä kivan siistit lähtökohdat ja saa pienelläkin vaivalla oman näköisen esim jos haluu maalata katon tai muuta mut ei tartte niinku kaikkea räjäyttää ellei halua. Sijainti ei kyllä sano yhtään mitään mutta eihän sen tarvikaan mulle sanoa =)

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Pinnat uusiksi sisältä ja ulkoa, niin ehkä sitten voisi asua. Mutta toisaalta, kuvan perusteella talo on keskellä ei mitään, joten ei siellä kyllä voi asua.

Ehdottomasti haluaisin talon rauhallisesta paikasta :)

Yhteistyössä