Ihastuin varattuun mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Susu"

Vieras
Niinpä... Mies asuu vaimonsa ja lähes aikuisten lastensa kanssa naapurissa. Tunne on molemminpuoleinen, olemme keskustelleet asiasta txt. Mies on eroamassa ja kummatkin odotamme sitä hetkeä, sillä emme ole edes suudelleet. Mies tietää etten tule väliin millään tavalla, eikä itsekään halua vaimoaan loukata pettämällä. Olen aina ollut tiettyä mieltä naisista jotka iskevät kyntensä varattuun mieheen, mutta olenko nyt itse samanlainen :O ????

olet samanlainen. Jos olisit reilu niin kehottaisit miestä vielä yrittämään vaimonsa kanssa. Usein sitä pistetään ne jutut siihen uuteen ihastukseen, jotka voitaisiin panostaa siiheen omaan parisuhteeseen. Siis se ihastus on aina pois siltä parisuhteen hoitamiselta vaikkei mitäöän fyysistä tapahtuisikaan ja siksi se oma parisuhde vaikuttaa huonommalta kuin oikeasti olisikaan.

No eipä tuohon oikein osaa mitään sanoa. Itse en sekaantuisi niin kauan, kun eroprosessi on vaiheessa, mutta toki itse päätät miten kannattaa toimia. Monasti vain miehet hakee turvaa erovaiheessa ja jos sattuvat jostain sitä saamaan, niin takertuvat tiukastikin kun eivät osaa olla yksin. Älä kuitenkaan muuta suin päin saman katon alle, vaan anna miehen asua jonkin aikaa omillaankin että toipuu kunnolla erosta ja pääsee uuden elämän alkuun.

Mun mielestä toimit oikein kun et kerran eron ollessa vaiheessa, sekaannu mieheen. Se mitä teette eron jälkeen on ihan toinen juttu. Jos mies tosiaan on omaishoitaja, en usko että kyse on siitä että hakee ns laastaria, vaan oikeaa kunnon parisuhdetta, sillä omaishoitajana sitä ei todellakaan ole vuosiin ollut. Tsemppiä ja pidä itsesi naisena :)

[QUOTE="Mami";26831218]Mun mielestä toimit oikein kun et kerran eron ollessa vaiheessa, sekaannu mieheen. Se mitä teette eron jälkeen on ihan toinen juttu. Jos mies tosiaan on omaishoitaja, en usko että kyse on siitä että hakee ns laastaria, vaan oikeaa kunnon parisuhdetta, sillä omaishoitajana sitä ei todellakaan ole vuosiin ollut. Tsemppiä ja pidä itsesi naisena :)[/QUOTE]

Kiitos :D

Yhteistyössä