Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No siis olen eronnut lasteni isästä, molemmilla oma elämä. Olen todella ihastunut ihanaan, seksikkääseen flirttailevaan mieheen mutta esteenä tämä raskaus.. En edes kehtaisi tehdä aloitetta, vatsakin jo näkyvä kun raskausviikkoja 24.. Entinen ukkoni inhoaa raskaana olevien naisien vartaloita ja toisaalta uskon että aika moni muukin mies.. En vaan saa häntä mielestäni vaikka kuinka tolkutan että olen raskaana enkä tosiaankaan miessään "mieheniskukuosissa". Itkettää, en ymmärrä miten tunteet voivat olla näin vahvat häntä kohtaan silti:'(
No siis olen eronnut lasteni isästä, molemmilla oma elämä. Olen todella ihastunut ihanaan, seksikkääseen flirttailevaan mieheen mutta esteenä tämä raskaus.. En edes kehtaisi tehdä aloitetta, vatsakin jo näkyvä kun raskausviikkoja 24.. Entinen ukkoni inhoaa raskaana olevien naisien vartaloita ja toisaalta uskon että aika moni muukin mies.. En vaan saa häntä mielestäni vaikka kuinka tolkutan että olen raskaana enkä tosiaankaan miessään "mieheniskukuosissa". Itkettää, en ymmärrä miten tunteet voivat olla näin vahvat häntä kohtaan silti:'(
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23021407:Odota, kunnes raskaus on ohi, ettei ole vaan hormoneista johtuvaa. Ja jos sitten vielä kyseistä miestä halajat, niin iske kimppuun kuin sika limppuun![]()
jos mies on fiksu ja sinun arvoinen, se pääsee kyllä raskausmasusi yli. raskaana olevat naiset on ihan omaa kastiansa seksikkyydessä, se ei ole samanlaista kuin ei-raskaana olevilla, mutta ei todellakaan yhtään huonompaa millään mittarilla![]()
Olin myös ennen raskautta ja raskaana todella ihastunut erääseen mieheen. "Suhteemme" oli luultavasti alusta alkaen tuhoon tuomittu ja molemmilla oli omat säpinänsä, jonka vuoksi itse tulinkin raskaaksi. Ajattelin, ettei mies enää ole minusta kiinnostunut raskauden vuoksi mutta toisin kävi.. joten älä sinäkään pidä raskautta esteenä, ellei ole selvää että mies sitä pitää!