Ihastunut ja raskaana.. Miten saada ajatukset katoamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Olen siis raskaana ja todella ihastunut erääseen mieheen.. Ajattelen tätä miestä koko ajan:| Miten ihmeessä saisin ajatukset loppumaan ja tunteet kuolemaan? En kestä enää.

Olet luultavasti lihava, paskamutsi, joka haaveilee ihan omasta elämästä. Unohda se ja yritä keskittyä siihen sossun huostaan ottamaan muksuusi. Et ikinä saa sitä tavoittelemaasi miestä, koska muuten olisit nyt ei raskaana ja timmi kaunis nainen <---- ei onnaa.

[QUOTE="vieras";23021367]Olet luultavasti lihava, paskamutsi, joka haaveilee ihan omasta elämästä. Unohda se ja yritä keskittyä siihen sossun huostaan ottamaan muksuusi. Et ikinä saa sitä tavoittelemaasi miestä, koska muuten olisit nyt ei raskaana ja timmi kaunis nainen <---- ei onnaa.[/QUOTE]

Kukas sun muroihin on (anteeks,siistin kielenkäyttöäni) pissinyt? :saint:

No siis olen eronnut lasteni isästä, molemmilla oma elämä. Olen todella ihastunut ihanaan, seksikkääseen flirttailevaan mieheen mutta esteenä tämä raskaus.. En edes kehtaisi tehdä aloitetta, vatsakin jo näkyvä kun raskausviikkoja 24.. Entinen ukkoni inhoaa raskaana olevien naisien vartaloita ja toisaalta uskon että aika moni muukin mies.. En vaan saa häntä mielestäni vaikka kuinka tolkutan että olen raskaana enkä tosiaankaan miessään "mieheniskukuosissa". Itkettää, en ymmärrä miten tunteet voivat olla näin vahvat häntä kohtaan silti:'(

[QUOTE="vieras";23021367]Olet luultavasti lihava, paskamutsi, joka haaveilee ihan omasta elämästä. Unohda se ja yritä keskittyä siihen sossun huostaan ottamaan muksuusi. Et ikinä saa sitä tavoittelemaasi miestä, koska muuten olisit nyt ei raskaana ja timmi kaunis nainen <---- ei onnaa.[/QUOTE]

:headwall:

Ohhoh.. Johan oli viesti.
Mä tosiaan olen kasvavine vatsoineni ja rintoineni aika muodokas, mutta lapsistani kyllä huolehdin.. Mielestäni kroppaa lukuunottamatta aika kauniskin, vaikka itse sanonkin :) Sulla taitaa olla huono päivä.

No siis olen eronnut lasteni isästä, molemmilla oma elämä. Olen todella ihastunut ihanaan, seksikkääseen flirttailevaan mieheen mutta esteenä tämä raskaus.. En edes kehtaisi tehdä aloitetta, vatsakin jo näkyvä kun raskausviikkoja 24.. Entinen ukkoni inhoaa raskaana olevien naisien vartaloita ja toisaalta uskon että aika moni muukin mies.. En vaan saa häntä mielestäni vaikka kuinka tolkutan että olen raskaana enkä tosiaankaan miessään "mieheniskukuosissa". Itkettää, en ymmärrä miten tunteet voivat olla näin vahvat häntä kohtaan silti:'(

Odota, kunnes raskaus on ohi, ettei ole vaan hormoneista johtuvaa. Ja jos sitten vielä kyseistä miestä halajat, niin iske kimppuun kuin sika limppuun ;)

jos mies on fiksu ja sinun arvoinen, se pääsee kyllä raskausmasusi yli. raskaana olevat naiset on ihan omaa kastiansa seksikkyydessä, se ei ole samanlaista kuin ei-raskaana olevilla, mutta ei todellakaan yhtään huonompaa millään mittarilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23021407:
Odota, kunnes raskaus on ohi, ettei ole vaan hormoneista johtuvaa. Ja jos sitten vielä kyseistä miestä halajat, niin iske kimppuun kuin sika limppuun ;)

Sitä mä itsekin mietin, mutta olen ollut ihastunut tuohon mieheen jo vuosia. Olimme erossa mieheni kanssa silloin, sitten palasimme yhteen ja sain tukahdettua tunteeni jotka nyt lopullisen eron jälkeen ovat palanneet taas pintaan. En ymmärrä itseäni, mikä ihme minua vaivaa? Kaiken lisäksi tämä mies on minua myös jonkun verran vanhempi..

[QUOTE="vieras";23021480]Harva mies haluaa alkaa toisen jälkikasvua kasvattamaan.[/QUOTE]

Totta. Olisi kannattanut miettiä tätä miestä jo hiukan aikaisemmin ja jättää exän kanssa muksu siittämättä...

[QUOTE="eee";23021521]Totta. Olisi kannattanut miettiä tätä miestä jo hiukan aikaisemmin ja jättää exän kanssa muksu siittämättä...[/QUOTE]

Just joo.. Voi elämä teitä taas:headwall: Kaikkea kun ei voi aina ennustaa mitä elämässä tapahtuu..

muoks* Siis mies oli varattu ja nyt eronnut.. Varattua miestä en koskaan yrittäisi.

Viimeksi muokattu:

No voi harmi, vielä viikko sitten olisit voinut tehdä abortin mutta laillisesti et enää... :(

Siis mitä helv... Missä kohdassa mä muka olen sanonut että kadun vauvaani??? Lapseni ovat mulle kaikki kaikessa.. Satun vaan olemaan onneton siksi että tunteeni kasvavat kasvamistaan vaikka yritän niitä tulahduttaa!!!

Olin myös ennen raskautta ja raskaana todella ihastunut erääseen mieheen. "Suhteemme" oli luultavasti alusta alkaen tuhoon tuomittu ja molemmilla oli omat säpinänsä, jonka vuoksi itse tulinkin raskaaksi. Ajattelin, ettei mies enää ole minusta kiinnostunut raskauden vuoksi mutta toisin kävi.. joten älä sinäkään pidä raskautta esteenä, ellei ole selvää että mies sitä pitää!

Olin myös ennen raskautta ja raskaana todella ihastunut erääseen mieheen. "Suhteemme" oli luultavasti alusta alkaen tuhoon tuomittu ja molemmilla oli omat säpinänsä, jonka vuoksi itse tulinkin raskaaksi. Ajattelin, ettei mies enää ole minusta kiinnostunut raskauden vuoksi mutta toisin kävi.. joten älä sinäkään pidä raskautta esteenä, ellei ole selvää että mies sitä pitää!

Kiva sä hankit lapsen vain päästäkses miehestä eroon ja sekin meni pieleen, turha lapsi :(

Yllättävää miten paljon ihmisillä on "mielipiteitä" asioista joista heillä ei välttämättä ole hajuakaan. :) Ei sillä jokaisella toki on oikeus omaan mielipiteeseensä. Minä itse sanoisin sinulle: Kuuntele sydäntäsi, me jokainen elämme elämäämme vain itsellemme eikä kukaan voi tietää taustoja siitä miten ja mistä olet tullut tähän tilanteeseen. Missä ja kuka sanoo ettet olisi oikeutettu rakkauteen ollessasi raskaana? Itse olen niin onnellinen vauvastani, niinkuin aivan varmasti sinäkin. Rakastan tätä kasvavaa mahaa ja jokaista tuntemaani potkua. Lapsen isän kanssa emme voineet jatkaa yhdessä. Yritin ja yritin, toiveissani ehjä perhe jota minulla ei koskaan ollut. Onko Se kuitenkaan sen arvoista että minun täytyy itkeä joka päivä kun mieheni on minulle ilkeä. Nyt hän ei halua kasvattaa saati maksaa lapsestaan kun emme ole yhdessä. Aivan sattumalta elämääni astui mies töiden kautta. Olimme aina tulleet loistavasti toimeen. Aluksi vieroksuin asiaa treffeistä ison mahani kanssa. Ajattelin että onko hän tosissaan? :D Äitini ja ystäväni kannustivat menemään ja kannatti. Pystymme puhumaan ihan kaikesta ja otamme asiat rennosti. Naureskelemme tilanteella ja olemme molemmat kenties onnellisempia kuin koskaan. Hän on mahtava mies, sanonut että hänellä ei ole mitään väliä millaisessa tilanteessa olemme tavanneet. Hän on vain onnellinen siitä että on tavannut minut. Uskomatonta että olisin saattanut ohittaa tämän ja ainoastaan sen vuoksi että olisin ajatellut muiden mielipiteitä. Ihmisten joita en edes tunne.

Yhteistyössä