Varattu ja ihastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
voih, kuinka on kamala tilanne. Olen älyttömän ihastunut mieheen jonka kanssa tapasimmekin kerran, mutta olemme molemmat varattuja :/ pidämme päivittäin yhteyttä ja tahdomme molemmat tavata uudestaankin.. tuntuu vaan pahalta kun olen niin ihastunut.. en pysty syömään, nukkumaan.. ajattelen häntä kokoajan. tahtoisin vaan taas nähdä hänet pian. miten ihmeessä voin selvitä tästä tilanteesta. omaan mieheeni tunteet viilentyneet jo aikoja sitten..

No jollet halua miehestäsi erota niin kannattaisikohan lopettaa se päivittäinen yhteydenpito ja olla tapaamatta tätä ihastusta? Olette molemmat varattuja joten tuskinpa suhteellanne olisi tulevaisuutta kuitenkaan, miksi siis kiusata itseään?

Asumusero vois olla hyvä kompromissi. Saisit ihan rauhassa tutkia tunteitasi ja sitä mitä todella haluat.
Jos omassa liitossa on viileä kausi ja jostain muualta saa lämpöä niin aika vaikeaa se on löytää kipinä puolison kanssa uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
No jollet halua miehestäsi erota niin kannattaisikohan lopettaa se päivittäinen yhteydenpito ja olla tapaamatta tätä ihastusta? Olette molemmat varattuja joten tuskinpa suhteellanne olisi tulevaisuutta kuitenkaan, miksi siis kiusata itseään?

Tahdon kyllä erota miehestäni. Meillä tuskin on enää tulevaisuutta. Mietin vaan koska kertoa miehelle erosta. Hän on kovin vaikea ihminen ja suuttuessaan joskus väkivaltainen joten pelottaa..

No ihastumisessahan ei sinänsä mitään pahaa ole, mutta pettämisessä on. Sun pitää nyt vaan ratkaista, että haluatko olla oman miehesi vai sen uuden kanssa, ja selvittää että mitä hän haluaa. Joka tapauksessa mun mielestä tuollainen toisen selän takana häslääminen ja parisuhteen kehittely on alhaista. Ensin pitää rehellisesti lopettaa se oma suhteensa ja vasta sitten alkaa suunnittelemaan uutta. Mun mielestä se yhteydenpito uuteen ihastukseen kannattaa lopettaa ihan kokonaan, äkkiä se sitten unohtuu kun päätät vaan ettet enää pidä yhteyttä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tahdon kyllä erota miehestäni. Meillä tuskin on enää tulevaisuutta. Mietin vaan koska kertoa miehelle erosta. Hän on kovin vaikea ihminen ja suuttuessaan joskus väkivaltainen joten pelottaa..

No sitten sä eroat. Ei siinä sen kummempaa. Laitat kassit valmiiksi, kerrot eroaikeista ja marssit ovesta ulos. Kerrot jollekin kaverille aikeistasi että saat apua tarvittaessa. Jos mies käy käsiksi, soitat poliisin ja teet rikosilmoituksen. Jos puoliso on väkivaltainen, niin sä tietenkin pääset turvakotiin pakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No ihastumisessahan ei sinänsä mitään pahaa ole, mutta pettämisessä on. Sun pitää nyt vaan ratkaista, että haluatko olla oman miehesi vai sen uuden kanssa, ja selvittää että mitä hän haluaa. Joka tapauksessa mun mielestä tuollainen toisen selän takana häslääminen ja parisuhteen kehittely on alhaista. Ensin pitää rehellisesti lopettaa se oma suhteensa ja vasta sitten alkaa suunnittelemaan uutta. Mun mielestä se yhteydenpito uuteen ihastukseen kannattaa lopettaa ihan kokonaan, äkkiä se sitten unohtuu kun päätät vaan ettet enää pidä yhteyttä jne.

joo kyllä yhteydenpito kannattais lopettaa, mutta kuinka pystyn lopettaan sen :o Mietin kokoajan sitä miestä, en ymmärrä kuinka pystyn unohtamaan hänet.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No sitten sä eroat. Ei siinä sen kummempaa. Laitat kassit valmiiksi, kerrot eroaikeista ja marssit ovesta ulos. Kerrot jollekin kaverille aikeistasi että saat apua tarvittaessa. Jos mies käy käsiksi, soitat poliisin ja teet rikosilmoituksen. Jos puoliso on väkivaltainen, niin sä tietenkin pääset turvakotiin pakoon.

Oliskin helppoa jos olisi paikka mihin mennä. Meillä on myös 2v. lapsi..

No ensinnäkin sun kannattaa erota ja sen takia, että pelkäät puolisoasi. Sehän nyt on viimeinen ihminen jota pitäisi pelätä!

Sitten järjestät oman (ja lapsen) elämän kuntoon, eli mahdollisimman tavalliseksi ja rutiininomaiseksi. Tähän mennee noin 2 vuotta. Sitten voit alkaa kattella uutta äijää.

Mäkin olen vähän ihastunut kollegaan. Mutta tiedän, että koko äijä ei edes sopisi mulle, se on vain semmoista fantasiaa. Ja mä näen sen joka päivä! Täytyy vaan pitää ajatukset päässänsä ja mölyt mahassansa, kyllä se tästä laimenee...

joo kyllä yhteydenpito kannattais lopettaa, mutta kuinka pystyn lopettaan sen :o Mietin kokoajan sitä miestä, en ymmärrä kuinka pystyn unohtamaan hänet.

No kyllä sen pystyy kun vaan päättää niin. Siinä menee aikansa, kun edelleen ajattelet häntä joka päivä jne. Mutta ethän sä nyt ihan tosissaan halua mihinkään salasuhteeseen ryhtyä? Piilotella rakkauttasi, salata tunteitasi, ylläpitää suhdetta olosuhteissa, joissa se voi aiheuttaa ainoastaan vahinkoa? Eikö olisi reilumpaa, että eroaa, ja vasta sitten aloittaa uuden suhteen? Ja turvallisempaakin kun miehesi on kerran suuttuessaan väkivaltainen. Lisäksi sinun täytyy selvittää että onko tämä ihastuksesi halukas lopettamaan oman suhteensa.

Oliskin helppoa jos olisi paikka mihin mennä. Meillä on myös 2v. lapsi..

Turvakotiin kyllä pääsee. Tai sitten hommaat vaan oman vuokra-asunnon, ja heti kun saat avaimet käteen niin kerrot miehelle eroaikeista ja lähdet menemään lapsen kanssa.

Yhteistyössä