P
"pinja"
Vieras
Nyt se tapahtui sitten mullekin...Oltiin tyttökavereiden kanssa ulkona ja miesporukka lyöttäytyi meidän seuraan, joista yhden kanssa juttu luisti liiankin hyvin. Tanssittiin, juteltiin ja ravintolan mentyä kiinni käveltiin ulkona ja pussailtiin. Jostain kumman syystä vaihdettiin vielä numeroitakin ja nyt ollaan lähetelty viestejä toisillemme. Ja mä oon niin ihastunut, enkä saa häntä pois mielestäni...Kotoa löytyy vihainen mies ja parivuotias poika, joita en haluaisi satuttaa. Meillä on viimeinen vuosi ollut tosi vaikeeta miehen kanssa, miehellä ollut vaikea masennus ym. miten mä saan unohdettua tän toisen miehen? Tuntu niin hyvältä pitkästä aikaa saada tuntea olevansa haluttu ja että joku piti hyvänä...Mä oon hirveä...Jotenkin ulla ei ole edes morkkista asiasta, kaduttaa vaan se, että loukkasin miestä...En tiedä mikä mulla on, olen aina paheksunut pettäjiä, enkä ole voinut kuvitellakaan itseäni tähän tilanteeseen. Toinen mies on myöskin varattu, mutta ei ole lapsia. Molemmat ollaan seurusteltu teini-ikäisestä lähtien saman ihmisen kanssa. Asutaan eri paikkakunnilla, molemmat aika pieniä paikkoja. Se vähän hirvittää, jos joku on meidät nähnyt...