A
Alyssa
Vieras
Olen pitänyt yhtä ukkoni kanssa viimeiset neljä ja puoli vuotta.
Tässä muutama kuukausi sitten tutustuin kuitenkin "unelmieni mieheen", joka on kaikkea sitä mistä olen aina haaveillut. Suhde oman miehen kanssa on lähinnä tottumusta, ystävyyttä - ei sen kummempaa. Tietysti välitän miehestäni ja minulla on syvä kiintymyssuhde, ja tietysti myös rakkautta, häntä kohtaan, mutta jo tämä vahva ihastuminen kertoo minusta siitä, että enää ei ole oman miehen kanssa kaikki ihan niinku pitäisi ja niinku haluaisin.
En saa tuota toista mielestäni pois millään.
Miestäni en voi jättää tosta vaan, sillä hän on kuitenkin hyvin tärkeä minulle ja yhteistä eloa on sen verran jo takana, että ero ei tule olemaan mikään pikkujuttu.
Onko kellään vastaavia kokemuksia tai jotan lohduttavaa kommenttia...?
Tässä muutama kuukausi sitten tutustuin kuitenkin "unelmieni mieheen", joka on kaikkea sitä mistä olen aina haaveillut. Suhde oman miehen kanssa on lähinnä tottumusta, ystävyyttä - ei sen kummempaa. Tietysti välitän miehestäni ja minulla on syvä kiintymyssuhde, ja tietysti myös rakkautta, häntä kohtaan, mutta jo tämä vahva ihastuminen kertoo minusta siitä, että enää ei ole oman miehen kanssa kaikki ihan niinku pitäisi ja niinku haluaisin.
En saa tuota toista mielestäni pois millään.
Onko kellään vastaavia kokemuksia tai jotan lohduttavaa kommenttia...?