I
"iisa"
Vieras
nuitten lapsen puheiden perusteilla. Hain tossa maanantaina tarhassa ja hoitaja, en ennen nähnyt eli joku sijainen kai, katsoi mua pitkään ja ojensi lapsen repun. Ihmettelin vaan ja mentiin sit. Sama hoitaja oli vastassa seuraavana päivänä ja riisuin lapsen ja autoin tossut ja pistin repun naulakkoon. Tää hoitaja pyys mut sitten istumaan kahvihuoneeseen ja menin kun ei kiirettä ollut. No sit siellä oli aivan ihana päiväkodin johtaja, neidin lemppari myös ja sitten tämä johtaja kertoi että tämä meidän Ellen (nyt tuli nimi, voivoi) oli sanonut eilen kun kurahousuissa oli huomattu reikä : Huhhuh on rankkaa kun äiti ostaa vaan tupakkia ja kaljaa. Ei näy housuja ei. Mä olin ensin että mitä ja sit sanoin että en edes polta eikä alkoholikaan lasten nähden.... Hän sanoi että joo tiedän mutta tuo sijainen on sitämieltä että ilmoituksen paikka. Rakkaalle lapselleni sanonut sata kertaa että ne sadevaatteet tulee postissa nyt kohta monta kertaa, kun ehdottomasti ei kelvannut mitkään mitä saisi lähempää kun vuorettomaksi kelpasi vaan Cupcaken sydänpuku jonka sitten vihdoin sai.
Käytiin uimahallissa ja mentiin saunaan. Kävelin ja pyyhkeenkulma osui vahingossa tytön korvaan. Lapsi huusi: "AIAI ÄITI MIKS SIÄ LYÖT!?" Ja eräs nainen katsoi pahasti mua...
Saunaan mentiin ja sitten nostin tytön pois metallitolpan läheltä ja sit kauhan kun pelkäsin että polttaa ittensä. Tyttö huusi siihen että " MIKSI HAKKAAT ÄITI MINUA KOKOAJAN " Niin mikä ihana yllätys sama nainen kuuli tämän ja vilkaisi meitä entistä pahemmin. Allasosastolla sain entistä enemmän pahoja mulkaisuja koska ihana lapseni kailotti vähän väliä " MIKS SÄ HUKUTAT MUT" ja ei suostunut tulemaan veteen koska äiti yrittää hukuttaa.
Selitti ohikulkijalle kun tultiin kaupasta että joo mulla on muuten kivaa mutta isi hakkaa ja äiti lyö ja sisko tukistaa. Hän katsoi minua vähän hädissään ja nyökytteli vaan ja meni sitten vilkuttaen. En kerennyt sanoa muuta kun E....
Juu. Ihme ettei meistä vielä lastensuojeluilmoitusta tehty.
Käytiin uimahallissa ja mentiin saunaan. Kävelin ja pyyhkeenkulma osui vahingossa tytön korvaan. Lapsi huusi: "AIAI ÄITI MIKS SIÄ LYÖT!?" Ja eräs nainen katsoi pahasti mua...
Saunaan mentiin ja sitten nostin tytön pois metallitolpan läheltä ja sit kauhan kun pelkäsin että polttaa ittensä. Tyttö huusi siihen että " MIKSI HAKKAAT ÄITI MINUA KOKOAJAN " Niin mikä ihana yllätys sama nainen kuuli tämän ja vilkaisi meitä entistä pahemmin. Allasosastolla sain entistä enemmän pahoja mulkaisuja koska ihana lapseni kailotti vähän väliä " MIKS SÄ HUKUTAT MUT" ja ei suostunut tulemaan veteen koska äiti yrittää hukuttaa.
Selitti ohikulkijalle kun tultiin kaupasta että joo mulla on muuten kivaa mutta isi hakkaa ja äiti lyö ja sisko tukistaa. Hän katsoi minua vähän hädissään ja nyökytteli vaan ja meni sitten vilkuttaen. En kerennyt sanoa muuta kun E....
Juu. Ihme ettei meistä vielä lastensuojeluilmoitusta tehty.