Olin aiemmassa liitossa miehen kanssa ja yritimme saada lasta vuoden, tuloksetta. Sen jälkeen elelin sinkkuna ja tapasin uuden miehen. Hänenkin kanssaan yritimme vuoden mutta mitään ei kuulunut. Aloin jo olla todella turta ainaisten pettymysten kanssa. Sitten pääsimme lapsettomuustutkimuksiin ja kierron kartoitukseen. Ja kun sitä vähiten osaa odottaa niin ihme kyllä, testi näytti plussaa kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä! En ajatellut edes tekeväni testiä koska minulla on välillä kierto ollut jopa 70 päivää. No mutta se oli jo ihme ja sitten kun menimme kuulemaan lapsettomuustutkimusten tulokset niin lääkäri sanoi että "sinulla ei näköjään ole tapahtunut kunnolla edes ovulaatiota" eikä millään uskonut kun väitin että kyllä minä raskaana olen
Olipa lääkärin ilme näkemisen arvoinen kun hän suostui lopulta tekemään ultran ja siellähän se vaavi oli ja sydän löi täyttä päätä =) Halusin vaan sanoa että älkää menettäkö toivoanne vaikka tiedän kokemuksesta että se toivo voi välillä mennä...ihmeitä sattuu! =)