N
"neku"
Vieras
... kun tänään neuvolassa huomattiin että sv mitta oli reippaasti yli normaalin rajan. Ensimmäisenä tuli tietenkin mieleen että olen sen itse tehnyt syömällä liikaa makeita herkkuja ja th arveli myös että se on mahdollista, mutta asiaa tutkitaan. Olen vaarantanut oman terveyden, vauvani terveyden ja olen tätä myöten riskisynnyttäjä. Vielä on noin 10 viikkoa jäljellä ja minulla on vielä mahdollisuus vaikuttaa syömällä nyt oikein, mutta kyllä se tekee nyt jo tiukkaa.
Tiesin jo alusta saakka että ylipainoni vuoksi (BMI 33) olisi pakko syödä tosi fiksusti ettei tule sokerijuttuja. Alkuun menikin tosi hyvin, mutta sitten homma repsahti. Ehdin 3-4 viikkoa syödä "holtittomasti" ja heti vaikutus näin iso. Kiitos neuvolan ja tutkimusten muuten olisin jatkanut samaa rataa ja olisin kasvattanut varmasti sokerivauvaa.
Kaiken lisäksi supistelee vietävästi..
Tiesin jo alusta saakka että ylipainoni vuoksi (BMI 33) olisi pakko syödä tosi fiksusti ettei tule sokerijuttuja. Alkuun menikin tosi hyvin, mutta sitten homma repsahti. Ehdin 3-4 viikkoa syödä "holtittomasti" ja heti vaikutus näin iso. Kiitos neuvolan ja tutkimusten muuten olisin jatkanut samaa rataa ja olisin kasvattanut varmasti sokerivauvaa.
Kaiken lisäksi supistelee vietävästi..