Ihmisten tyhmyys -pino!

Ja yksi ihan sairaan ärsyttävä juttu on se, kunihmiset lausuvat sanan olympialaiset näin: olUmpialaiset!! Turha väittää, että noin se pitäisi lausua.
Ja samoin muut typerät virheet, kuten gallup= gallub jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ja yksi ihan sairaan ärsyttävä juttu on se, kunihmiset lausuvat sanan olympialaiset näin: olUmpialaiset!! Turha väittää, että noin se pitäisi lausua.

No ei ookaan, vaan ölympiäläiset. Suomessa on nääs vokaaliharmonia, vai mikä se olikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
parempi polttaa raskausaikana kun altistaa lapsi stressille |O |O :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:

Juu ja jos on polttanu paljon ennen raskautta, ni parempi polttaa se viis ku lopettaa kokonaan kun tulee raskaax.

Ja jos kärsii lapsettomuudesta, ni kyllä se sieltä tulee, ku lakkaa stressaamasta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
parempi polttaa raskausaikana kun altistaa lapsi stressille |O |O :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:

Juu ja jos on polttanu paljon ennen raskautta, ni parempi polttaa se viis ku lopettaa kokonaan kun tulee raskaax.

Ja jos kärsii lapsettomuudesta, ni kyllä se sieltä tulee, ku lakkaa stressaamasta asiasta
.

:headwall: :headwall: toi on niiiiiiin ärsyttävää kuultavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kai olen tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
- jos esim. korko nousee 4 %:sta 5 prosenttiin, se on noussut prosentin

No KORKOPROSENTTIhan nousee silloin prosentin...

Nii-in, ja korko on noussut yhden prosenttiyksikön. Mutta korko ei ole noussut prosenttia, koska silloin uusi korko olis 5,05.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos kärsii lapsettomuudesta, ni kyllä se sieltä tulee, ku lakkaa stressaamasta asiasta.

Tää on se mikä saa mut kiehumaan raivosta. Samoin se, että "miehet toivoo poikalapsia".

Ja tosta tulikin mieleen se, että jokainen perhe haluaisi automaattisesti ainakin kaksi lasta; tytön ja pojan. Ja poika tietty ensin :headwall:

Se voi olla :laugh:

Tää on se mikä saa mut kiehumaan raivosta. Samoin se, että "miehet toivoo poikalapsia".

Ja tosta tulikin mieleen se, että jokainen perhe haluaisi automaattisesti ainakin kaksi lasta; tytön ja pojan. Ja poika tietty ensin :headwall:

Aivan. Ja jos on vähänkin sinistä vaatteissa, niin vauva on poika. Ja jos saa lapsen ennen kuin on 25, niin se oli vahinko.

Alkuperäinen kirjoittaja kai olen tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
- jos esim. korko nousee 4 %:sta 5 prosenttiin, se on noussut prosentin

No KORKOPROSENTTIhan nousee silloin prosentin...

Nii-in, ja korko on noussut yhden prosenttiyksikön. Mutta korko ei ole noussut prosenttia, koska silloin uusi korko olis 5,05.

WHAT? mä olen ainakin just niin daiju ettei tää mene mulle jakeluun.
Mut matikka ja varsinkin prosenttilaskut onkin aina ollut mun heikoin lenkki :D

Aivan. Ja jos on vähänkin sinistä vaatteissa, niin vauva on poika. Ja jos saa lapsen ennen kuin on 25, niin se oli vahinko.

Juu ja ennen kun on ollut naimisissa monta vuotta!

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
tai joidnkin perheellisten väite että lapsettomat ei tiedä oikeesta elämästä mitään :D

mut eihän ne tiedäkään :whistle: B)

juu, eihän me tiedetäkään niin :whistle: :/

anteeks, erittäin huono vitsi :ashamed:
mun pitäs näköjään lähtee nukkuu :whistle:

Ei haittaa =) pettymyksistä me ainakin tiedetään ihan liikaa :'( siis me tahattomasti lapsettomat

tai joidnkin perheellisten väite että lapsettomat ei tiedä oikeesta elämästä mitään :D

mut eihän ne tiedäkään :whistle: B)

juu, eihän me tiedetäkään niin :whistle: :/

anteeks, erittäin huono vitsi :ashamed:
mun pitäs näköjään lähtee nukkuu :whistle:

Ei haittaa =) pettymyksistä me ainakin tiedetään ihan liikaa :'( siis me tahattomasti lapsettomat

:( :hug:

Yhteistyössä