Ihmisten tyhmyys -pino!

Burana on parempaa kuin Ibumax tms halpis-valmiste, joka on täysin samaa tavaraa.
Antibioottikuurin aikana tai aspiriinin otettuaan ei voi juoda yhtään alkoholia.
Tupakoiva äiti on sikiölle parempi kuin stessaava äiti.
Kodinhoitotuki.
Ei raaskita ottaa hammaslääkärissä puudutusta kun luullaan että se on tosi kallista.
yms yms...

Sit mua raivostuttaa ihmiset jotka voi vaikka vuositolkulla valittaa kuinkaa kurjaa joku asia johon voi itse vaikuttaa on, esim. mies hakkaa tai työpaikka on ihan pyllystä. Tekisivät asioille jotain, kukaan ei jaksa kuunnella samaa rutinaa montaa vuotta, ei edes ystävät!

Mua ärsyttää se, että jos kirjoittaa sanoja väärin, niin pidetään tyhmänä. Kyse voi olla myös lukihäiriöstä eikä se ole sama asia kuin tyhmyys. Ja minä ainakin kirjoitan joskus niin kiireellä että sanat menee väärin

Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Mua ärsyttää se, että jos kirjoittaa sanoja väärin, niin pidetään tyhmänä. Kyse voi olla myös lukihäiriöstä eikä se ole sama asia kuin tyhmyys. Ja minä ainakin kirjoitan joskus niin kiireellä että sanat menee väärin

Mua ärsyttää kans ne ihmiset joilla ei koskaan ole mitään muuta kommentoitavaa kuin toisten kirjoitusvirheet!
(Myönnän kyllä itsekin naljailleeni joskus kodinhoitotuesta...) :D

Aikoinaan kun tyttö syntyi ja meillä oli jo poika niin miehen kaveri sanoi "nythän teidän ei tarvi tehdä enempää lapsia, kun on poika ja tyttö." ...näinhän se menee...

Esim. onnettomuuspaikalle jääneet pällistelevät ihmiset ( jos ei ole aikomustakaan auttaa tai jos apu on jo tullut paikalle)
Kun aikuiset eivät puutu, kun lapset kiusaavat porukalla yhtä onnetonta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ja se muuten ärsyttää ihan sairaasti, kun jotkut kuvittelevat, että suomenruotsalaiset on jotenkin ruotsalaisia.

Ja mua ärsyttää, että luullaan, että suomalaiset osaa ruotsia. Ihan vaan sen takia, että niiden on ollut pakko peruskoulussa kolme vuotta istua ruotsintunneilla.

Mut ei kai kukaan edes oleta suomalaisten puhuvan ruotsia?

No kyllä olettaa. Tosi monet suomenruotsalaiset. Aivan kuin monet suomalaiset olettaa, että kaikki suomenruotsalaiset puhuu sujuvasti suomea, koska kerran asuvat Suomessa.

No kyllä mun mielestä pitäs puhua sujuvasti suomea, kun kerran asuvat Suomessa! Eikä mulla edes ole mitään niitä vastaan... En vaan tajuu mikä pakko meidän suomenkielisten on opiskella ruotsia, jos niitten ei tarvi hallita suomenkieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs vielä:
Virtsatieinfektio pitää aina hoitaa.

kyllähän se muuten kannattaa hoitaa... etenkin jos olet mies :)

En oo mies. Ja edelleen on noin, tässähän oli kyse faktoista, jotka itse tietää mutta monet tai jotkut ei tiedä. Siis viittaan ap:n tekstiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:

Mua ärsyttää kans ne ihmiset joilla ei koskaan ole mitään muuta kommentoitavaa kuin toisten kirjoitusvirheet!
(Myönnän kyllä itsekin naljailleeni joskus kodinhoitotuesta...) :D

Mun mielestä silloin voi naljailla toisen kirjoitusvirheistä, jos siellä on tuollaisia klassikkoja kuten kodinhoitotuki tai uusioperhe. Sen sijaan pikaisesti syntyneet virheet on ok ja ne pitäisi ohittaa. Elleivät ne sitten muuta koko tekstin/lauseen sisältöä, silloin on ihan pakko nauraa :D . Ei pahalla vaan ihan vain siksi, että haluaa jakaa tuon huomaamansa huvittavuuden ap:n ja muiden kanssa. Tosin vakavassa ketjussa tuollainen kirjoittelu on mautonta... :/

Yhteistyössä