V
"vieras"
Vieras
En enää ihmettele, miten Maria on valinnut puolinsonsa. Mutta sarjaa seurattuani on pakko myöntää, ettei Reino ole ollenkaan niin paha kuin alkuun vaikutti. Kyllähän se selkeästi vaimonsa parasta haluaa ja tätä rakastaa. Vaikka välillä onkin.. samanlainen kuin Marian äiti.
Maria, jos luet tätä. Olet ihan todella upea ihminen ja varmasti maailman paras äiti lapsillesi. Varmaan satuttaa kaikki kirjoittelut netissä, mutta älä välitä niistä. Olet upea ja aito ihminen, ja sinunkaltaisesi ottaisin ystäväkseni milloin tahansa. Voimia ja tsemppiä sinulle ja lapsillesi.
Maria, jos luet tätä. Olet ihan todella upea ihminen ja varmasti maailman paras äiti lapsillesi. Varmaan satuttaa kaikki kirjoittelut netissä, mutta älä välitä niistä. Olet upea ja aito ihminen, ja sinunkaltaisesi ottaisin ystäväkseni milloin tahansa. Voimia ja tsemppiä sinulle ja lapsillesi.