Iholla: Reino Nordin vaikuttaa ihanalta puolisolta <3 NOOT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juupa juu.... "mäkö enoo tehnyt mitään" - puhuivat synnytyksestä...."siis mun pitää parantua et mä voin....sä vaan puhut aina itsestäs" niinkukahan siinä se suuri stara luuli olevansa ja keskipiste. En sano että raskaanaolevan pitäs olla maailman napa mut kuiteskin.

Tiedän tyyppejä jotka puhuvat suuttuessaan pahemmin kuin tarkoittavat, mut eivät puhu noin koko aikaa.

Aika raskasta elämää. Ja mullehan ei kukaan noin puhuis.

Mun ex oli kans tuollainen ääliö kuin Reino. Haistatteli ja haukkui, silloin kun oli hermo kireellä. Ajattelin vaan, että no sillä on paha päivä...
Mutta eihän kukaan jolla on toimiva ja hyvä parisuhde puhu toiselle noin.
Itsekkni syyllistyin haukkumiseen jne. kun ies otti niin hermoon ja oli ääliö mua kohtaan. Rakkauttakaan ei miestä kohtaa löytynyt.

Nykyisin mulla on aivan loistava aviomies, enkä vois kuvitellakkaan että se puhuis noin mulle tai että minä haukkuisin sitä. Molemmin puolista kunnioitusta löytyy sen verran, ettei tarvi tuollaiseen alentua, ei vaikka kuinka hermoa kiristäis.

Säälitti tuo Maria, se kun vaikuttaa tyypilliseltä alistujalta. (tunnistin siitä itseäni kun vielä olin exän kanssa)
Jos tuo Reino on vielä sitä pettänyt niin toivottavasti tajuis lähtee ja nopeesti!

Nordin varmaan näyttelee ainakin osittain... mutta hyvä ihme, enpä toisaalta ihmettele jos pinna palaa kun vaimo puhuu noin lässyttävällä pikkutytön äänellä _koko ajan_. Siis huh. Näin ohjelmasta mainoksen jossa tämä Maria oli, ja luulin häntä puhetavan perusteella teini-ikäiseksi. Sitten näin naisen kuvan netissä Nordinin puolisona ja ajattelin että ei kai se ihan teini voi olla, joten eikun sarjan sivulle tarkistamaan.... ja ihan aikuinen 28v nainenhan hän.

Olen nähnyt sarjasta vain ensimmäisen jakson ja pariskunnan esiintymisen Korkojen Kera-ohjelmassa.Siinä se Reino kyllä vaikutti iloiselta velikullalta, sellaiselta hassunhauskalta veijarilta.
Enpä olisi uskonut että on joku pettävä kusipää..

Ei ole kyllä mies turhaan näyttelijä. :(

Siis, olen tavannut tuon Reinon pariin kertaan eräässä kaupassa, jossa olen ollut myyjänä ja hän on asioinut ja ei ole kovin hyvää sanottavaa...kuvittelee olevansa joku suomen suurin julkkis ja käyttäytyy myyjiä kohtaan, kuin he olisivat jotain pohjasakkaa. (Vaikka itsekin rahoitan vain opintoja.) On onnistunut aiheuttamaan pahan mielen koko loppupäiväksi käytöksellään. Olen samassa yhteydessä tavannut myös tuon vaimonsa. Hän vaikuttaa aidosti empaattiselta ja sydämelliseltä ihmiseltä, en todellakaan ymmärrä miten jaksaa Reinoa katsella.

• Tykkää
Reactions: Halikatti
Nordin varmaan näyttelee ainakin osittain... mutta hyvä ihme, enpä toisaalta ihmettele jos pinna palaa kun vaimo puhuu noin lässyttävällä pikkutytön äänellä _koko ajan_. Siis huh. Näin ohjelmasta mainoksen jossa tämä Maria oli, ja luulin häntä puhetavan perusteella teini-ikäiseksi. Sitten näin naisen kuvan netissä Nordinin puolisona ja ajattelin että ei kai se ihan teini voi olla, joten eikun sarjan sivulle tarkistamaan.... ja ihan aikuinen 28v nainenhan hän.

Mun mielestä se nainen lässyttää ja hyssyttelee juurikin sen takia, että luulee pitävänsä sen ääliön sillä rauhallisena. Pelkoa se on. Ja Nordin on kuvottava mulkero.

Hitsi, että on kuvottava "mies" tuo Reino. Halveksun syvästi.
Voi Maria, Maria. Minusta Maria on hyvin lämpimän ja ihanan oloinen ihminen. Ansaitsisi miljoona kertaa parempaa kohtelua kuin mitä tolta yleistöpseliltä saa.

Täytyy sanoa että tuli näistä kahdesta viimeisestä jaksosta aivan hirveän pahamieli. Ihminen on todella vahva, jos jaksaa ottaa tuollaiset haukkumiset ja loukkaamiset, osa lapsen läsnäollessa ja antaa anteeksi. Itse voisin todella pahoin, jos mies käyttäytyisi noin.

[QUOTE="vierailija";25891768] Ihminen on todella vahva, jos jaksaa ottaa tuollaiset haukkumiset ja loukkaamiset, osa lapsen läsnäollessa ja antaa anteeksi. [/QUOTE]

Vahva? Tuskin.

Jos kukaan ei lukenut sitä Me Naisten haastattelua, niin siinähän Reino sanoi itsekin tajunneensa olleensa kauhea kusipää ja kohdelleensa vaimoa kamalalla tavalla. Heillä oli raskas vuosi ja monenlaista kriisiä samassa kasassa. Pettämistä tokikaan ei pidä hyväksyä, mutta ei tämä Maria olisi ensimmäinen vaimo, joka on antanut anteeksi. Haastattelusta sai sen käsityksen, että heidän suhteensa voi nyt paljon paremmin.
Sopii vain toivoa, että Reino on ottanut opikseen.

[QUOTE="vieras";25891629]Mun mielestä se nainen lässyttää ja hyssyttelee juurikin sen takia, että luulee pitävänsä sen ääliön sillä rauhallisena. Pelkoa se on. Ja Nordin on kuvottava mulkero.[/QUOTE]

Puhuihan se ihan yksinäänkin, pelkästään kameralle tuolla pikkutyttölätystää-tyylillä. Teennäinen puhetapa, joskaan ei välttämättä tietoinen, silti epämiellyttävä.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";25892158]Puhuihan se ihan yksinäänkin, pelkästään kameralle tuolla pikkutyttölätystää-tyylillä. Teennäinen puhetapa, joskaan ei välttämättä tietoinen, silti epämiellyttävä.[/QUOTE]

hah, en edes katsonut nikkiäsi :D kommentoijana kuitenkin eri vieras...:)

Aika selkeä narsisti tuo Reino. Tuli ihan kolkko olo, kun tunnistin niin selvästi varoittavat piirteet, joita on ollut edellisissä suhteissani; manipuloiminen, alistaminen, ailahtelu, jne. Voin kuvitella tuon Marian kattelevan sitä, koska mies osaa varmaan olla tosi hurmaava hyvinä hetkinä, se sokaisee. En usko että Reinon käytös tuosta oikeasti parantuu kun nainen on liian kiltti, alistuu eikä reagoi. Ärsyttää myös Reinon tapa inhoksua koko ajan kameraa ja silti ei osaa olla esiintymättä sille, ei vissiin kestä sitä että joku toinen saa huomiota.

Liekö tää ohjelmaan osallistuminen ollu jonkin sortin hätähuuto Marialta, en oikein muuten tajua miksi halus noissa oloissa osallistua tällaseen.

Täytyy myös omalta osalta sanoa että kokemusta narsisteista on itsellä ja monilla ystävättärillä eikä ne suhteet helpottaneet koskaan. Nyt on tilanne toinen, kun uskalsin päästää lopullisesti irti minua aiemmin roikottaneesta lierosta, löysin aivan toista maata olevan miehen. On ollut suorastaan hämmentävää huomata kuinka pimennossa olen ollut ennen. Nyt kykenen olemaan oma itseni ihan eri tavalla, onnellinen ja itseäänkunnioittava olento.

[QUOTE="vierailija";25891768]Täytyy sanoa että tuli näistä kahdesta viimeisestä jaksosta aivan hirveän pahamieli. Ihminen on todella vahva, jos jaksaa ottaa tuollaiset haukkumiset ja loukkaamiset, osa lapsen läsnäollessa ja antaa anteeksi. Itse voisin todella pahoin, jos mies käyttäytyisi noin.[/QUOTE]

Mun mielestä se ei oo kyllä vahvuuden merkki vaan heikkouden. Kyllä omaa tonttiaan pitää osata puolustaa. Alistuminen ei ole vahvuutta. Varmasti Mariakin voi pahoin, mutta hän ei osaa tehdä asialle mitään. Jotenkin tuntuu, että Maria ei oikein elä tässä maailmassa eikä halua nähdä, mitä ympärillä oikeasti tapahtuu. Ehkäpä todellisuuden kohtaaminen tekee liian kipeää, mutta jostain hän kuitenkin tarvitsisi voimaa siihen. Pahoin pelkään, että sitä ei ihan heti löydy, aikä varsinkaan, kun elää narsistisen ja manipuloivan ihmisen kanssa, joka polkee itsetuntoa jatkuvasti entistä alemmaksi.

• Tykkää

Yhteistyössä