IIIIIKKK!!! NYT pelottaa!!! (Ja syykin selvisi )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
:o :x Joku on jossain tuolla pihalla!! Valot sytty liiketunnistimella etupihalla, ja olen yksin kotona. En odota ketään tulevaksi vielä ja en uskalla mennä katsoo, et kuka siellä on :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Asutko maaseudulla?

Pienelllä paikkakunnalla, mut taajamassa. Eli ei nyt voi sanoa, et maalla.

Joku siellä jytisee... :o

Talviunilta heränny karhu siellä ruokaa ettiskelee, kohta se varmaan koputtaa oveenne

:hug: Ei mun mielikivitus nyt NOIN vilkas ole...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Meillä linnut ja oravat saa valon päälle

Kurkkaa verhonraosta?

Sitten meinaan saat paskahalvauksen taatusti jos ovikello soi

On mulla tuo cockeri turvana :laugh: Sehän heiluttaa kaikille aivottomana häntää, ja iloitsee, kun joku tulee, oli se tuttu eli tuntematon... :headwall: No, eipä toiselta voi vaatia vahtiviettiäkään, kun ei ole semmoseen tarkoitettu koira. Pakko lähtee hakee isompi koira sisälle...

:o :x Joku on jossain tuolla pihalla!! Valot sytty liiketunnistimella etupihalla, ja olen yksin kotona. En odota ketään tulevaksi vielä ja en uskalla mennä katsoo, et kuka siellä on :ashamed:

:laugh: kello on viis päivällä
eikö teil tosiaan kukaan käy vahingossakaan pihalla koskaan,jos ei oo etukäteen ilmoittanu?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Meillä linnut ja oravat saa valon päälle

Kurkkaa verhonraosta?

Sitten meinaan saat paskahalvauksen taatusti jos ovikello soi

On mulla tuo cockeri turvana :laugh: Sehän heiluttaa kaikille aivottomana häntää, ja iloitsee, kun joku tulee, oli se tuttu eli tuntematon... :headwall: No, eipä toiselta voi vaatia vahtiviettiäkään, kun ei ole semmoseen tarkoitettu koira. Pakko lähtee hakee isompi koira sisälle...

no samallahan sä näät onko siel ketään,jos joku on vaik eksyny,ni älä ala kirkuun ku kysy tarviiko se apua :D

Yhteistyössä