Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Asutko maaseudulla?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Joku eläin tai tuulenvire.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Asutko maaseudulla?
Pienelllä paikkakunnalla, mut taajamassa. Eli ei nyt voi sanoa, et maalla.
Joku siellä jytisee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Kissa, koira, jänis... ?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Asutko maaseudulla?
Pienelllä paikkakunnalla, mut taajamassa. Eli ei nyt voi sanoa, et maalla.
Joku siellä jytisee...![]()
Talviunilta heränny karhu siellä ruokaa ettiskelee, kohta se varmaan koputtaa oveenne
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::x Joku on jossain tuolla pihalla!! Valot sytty liiketunnistimella etupihalla, ja olen yksin kotona. En odota ketään tulevaksi vielä ja en uskalla mennä katsoo, et kuka siellä on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Meillä linnut ja oravat saa valon päälle
Kurkkaa verhonraosta?
Sitten meinaan saat paskahalvauksen taatusti jos ovikello soi
Alkuperäinen kirjoittaja Ota hota!:Miten joku voi olla noin säikky??
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::x Joku on jossain tuolla pihalla!! Valot sytty liiketunnistimella etupihalla, ja olen yksin kotona. En odota ketään tulevaksi vielä ja en uskalla mennä katsoo, et kuka siellä on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:meillä ainakin tuuli saa aikaan että valot syttyy. onko puita tunnistimen lähellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Meillä linnut ja oravat saa valon päälle
Kurkkaa verhonraosta?
Sitten meinaan saat paskahalvauksen taatusti jos ovikello soi
On mulla tuo cockeri turvanaSehän heiluttaa kaikille aivottomana häntää, ja iloitsee, kun joku tulee, oli se tuttu eli tuntematon... :headwall: No, eipä toiselta voi vaatia vahtiviettiäkään, kun ei ole semmoseen tarkoitettu koira. Pakko lähtee hakee isompi koira sisälle...