mitä vanhemmaksi tulen niin sen pinnallisempi kohta olen.
Aikaisemmin sinun kanssasi oli kivempi jutella, nykyään tunnut kirjoittelusi perusteella kovin vihaiselta. Mutta toki se on lukijastakin kiinni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitä vanhemmaksi tulen niin sen pinnallisempi kohta olen.
Aikaisemmin sinun kanssasi oli kivempi jutella, nykyään tunnut kirjoittelusi perusteella kovin vihaiselta. Mutta toki se on lukijastakin kiinni.
En mä ole vihainen, mutta kovasti tuskastunut nyt elämääni. Olisi kiva jos ei tuntisi tällaista, mutta nyt jostain syystä tuntuu ikävältä.
Mieti, jos nykyään ihmiset elää n 100 vuotta, niin siitä otetaan se minipieni kaistale, jossa yritetään roikkua kiinni. Jotenkin tuntuu ihan hassulta ajatukselta. Ei peli ole pelattu, kun täyttää 40, vaan yli puolet vielä tulossa.
Oi voi, 26 on just nuori! Odotahan sellaset 8-10 vuotta!
Mitähän tuottavuutta mä saan aikaan lopulla elämääni. Ehkä joskus olen isovanhempi joo, mutta mitä ihmettä teen tämän väliajan? Parikymppisenä sentään oli unelmia, nyt mä olen hukannut mun unlemat jonnekin, en kerta kaikkiaan tiedä mitä mä haluisin..
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22087262:Mun ikäkriisi ilmenee siten että mä tunenn valtavaa vetoa itseäni huomattavasti nuorempiin sekä vanhempiin miehiin. Omanikäiset- evvk...
Mitähän tuottavuutta mä saan aikaan lopulla elämääni. Ehkä joskus olen isovanhempi joo, mutta mitä ihmettä teen tämän väliajan? Parikymppisenä sentään oli unelmia, nyt mä olen hukannut mun unlemat jonnekin, en kerta kaikkiaan tiedä mitä mä haluisin..
Mieti, jos nykyään ihmiset elää n 100 vuotta, niin siitä otetaan se minipieni kaistale, jossa yritetään roikkua kiinni. Jotenkin tuntuu ihan hassulta ajatukselta. Ei peli ole pelattu, kun täyttää 40, vaan yli puolet vielä tulossa.
Eikun siksi kysyin että en ollut varma olitko se sinä.
Tylsiä..eli siis aikuisia..?
Kyllä sun vaan on hyväksyttävä se asia että vanhenet, ihan hullua tuollainen itsesä kiusaaminen.
Ei kaikki aikuiset ole tylsiä eikä aikuisen PIDÄ olla tylsä.Mä tunnen/tiedän paljon jo kypsän tai erittäin kypsän iän saavuttaneita jotka on tosi valovoimaisia.
Yleensä aikuisesta tulee sen takia tylsä että se elää samaa elämää päivästä toiseen.