Mä olen ainakin ulkoisesti kaunis ja viehättävä ollut aina, siis muiden lausumaa tämä. Tiedostan sen itsekkin, en ole typerä enkä sokea.
Omasta mielestäni paranen vain kun kuljen nyt kohti 4-kymppisiäni

Sinne on vielä jokunen vuosi...

En haluaisi olla päivääkään nuorempi. Tähän olisi oikeastaan kiva pysähtyä, n. 35-v, aikuinen nainen, kaunis, hyvässä kunnossa. Muutama ohut naururyppy vain kaunistaa ja kertoo ihanasta elämästä.
Kun seuraan tässä teinejämme, en ikuna haluisi enää olla tuon ikäinen... Olen mielelläni äiti, vauva-arki ei vielä minua pahemmin rasita(meillä on myös 1-vuotias) joten haaveilenkin vielä yhdestä vauvasta
Lapsenmielisyyden olen minäkin säilyttänyt, voin helposti uppoutua rakentamaan lumi tai hiekkalinnaa, ja käydä päiväunille. Mut teini-ikäisiin en kyllä voi samaistua :/
Realistisesti haluan silti vanheta, haluan joskus sitten olla myös mummo joka rakentaa lumilinnoja

Haluan juhlia 60- vuotispäiviäni ja ihailla perhettäni. Olla iloinen siitä etten käyttäydy yhtä ääliömäisesti kuin teini-ikäiset lapseni/lastenlapseni...

60- vuotispäiviini on vielä jonkun aikaa, niitä odotellessa nautin varhais-keski-ikäisyydestäni

(onko toi ees oikea sana?) ja koitan hätyytellä noita 20-30 vuotiaita poikasia pois kimpustani.