Ikävä äitiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti itsekkin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti itsekkin.

Vieras
Äitini on sairas.. joutuu pian jonnekkin laitokseen! Mulla on niin ikävä äitiä ja harmittaa, kun lapseni ei päässyt häneen tutustumaan. Äitini sairastaa muistisairautta, ja oma persoona on mennyt eikä tunne enää ketään. :(
Kiitos jos joku jaksoi lukea...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekkin.:
Äitini on sairas.. joutuu pian jonnekkin laitokseen! Mulla on niin ikävä äitiä ja harmittaa, kun lapseni ei päässyt häneen tutustumaan. Äitini sairastaa muistisairautta, ja oma persoona on mennyt eikä tunne enää ketään. :(
Kiitos jos joku jaksoi lukea...

no mun äiti ei ole mennyt mihinkään mutta minä ja mun lapsen asiat ei voi sitä vähempää kiinnostaa.
eikä kiinnosta minua hänen seuransa KUN sinne laitokseen joutuu

Ymmärrän erittäin hyvin. Oma äitini kuoli nopeaan syöpään 11 vuotta sitten, lapset nyt 5 ja 3 ja kolmatta odotetaan. Heille mummu on hauta, jolle viedään kukkia ja kynttilöitä :(. Usein on ikävä.

:hug: oma äitini kuoli suht nuorena ja minun lapseni kerkisivät nauttia mummun seurasta useamman vuoden. kova paikka oli meille kaikille ( ja on vieläkin ) että äiti lähti :'( . hällä olisi ollut niin paljon annettavaa lapsenlapsille, nautti mummoudesta täysillä.onneksi sai sen kokea.

Minä en koskaan ehtinyt tavata kuin äitini isän, ja hänetkin kun olin ihan sylivauva joten en siitä mitään muista. Vain yksi kuva on todisteena. Monesti harmittaa kun ei voi isovanhempien luo mennä juttelemaan vanhoista hyvistä ajoista, enkä yhtään tiedä millaisia ihmisiä he olivat :(

Yhteistyössä