Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Mutta nyt olen aloittanut kuntokuurin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Mutta nyt olen aloittanut kuntokuurin...

Totuus on että olen ollut koko ikäni lihava, mies ei kohdellut minua huonosti enkä ole mitään kuntokuuria aloittanut. Enkä aloita.

T. Janina

Totuus on että olen ollut koko ikäni lihava, mies ei kohdellut minua huonosti enkä ole mitään kuntokuuria aloittanut. Enkä aloita.

T. Janina
Tuo on sitä kuuluisaa tunnesyömistä. Minulla oli aiemmin tapana herkutella Fazerin suklaalla, jonka nimi ja rakeet saivat minut mielikuvitusmatkalle rakastamaani kaupunkiin.
Onneksi suklaan hinta nousi jyrkästi ja ikävöintini kaupunkiin muutenkin haaleni.
Miesten takia ei kannata kaltoinkohdella mieltään ja kehoaan.
Yksi 2+ palstariesa jatkuvasti vinoilee saippuasarjani katsomisesta. Eilisessä jaksossa uuteen työpaikkaan päässyt, ex-autossaan asunut nainen sai kylmää kyytiä bossladyn taholta.
Joten kyllä ihminen joutuu kohtaamaan elämässään muitakin veemäisiä ihmisiä kuin parisuhteissaan. Kannattaa antaa samalla mitalla takaisin ja noudattaa vain terveysasiantuntijoiden ravinto-ohjeita. Olen aina ollut kulinaristi. Äitini oli superhyvä ruoan laittaja. Kolestrolin takia moni raaka-aine on tippunut pois ruokavaliostani. En enää hoe slogainia ”sanokaa Fazer kun haluatte hyvää”. Toivotan kaikille lukijoilleni (myös luurankonaisten ihailijoille) hyvää elämää ilman kaloripaukkuja.

Yhteistyössä