Illan istujaisista...jossa on henkilöitä jotka eivät tunne toisiaan...

Parempi on esitellä vieraat toisilleen sitä mukaa kun saapuvat. Pikkuhiljaa se juttu alkaa kyllä luistaa.... Täällä myös yksi joka inhoaa kaikkea tekokivaa pikkupiristystä
a026.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nyt vissiin puhutaan eri asioista, se mikä sulle tarkoittaa arkajalkaa tarkoittaa näköjään eri asiaa minulle.
Minä ymmärrän arkajalan niin ettei edes halua tutustua muihin ihmisiin.
Jos on oikeasti ujo/ei halua tutustua ihmisiin/paniikkihäiriö niin miksi pitäisi kiusata itseään ja mennä tilanteisiin missä ahdistaa?

Samaa mieltä olen että typerät tutustumisleikit on perseestä enkä itse haluaisi sellaisia leikkiä, mutten myöskään mene mihinkään kekkereihin nurkkaan mököttämään tai hissuttelemaan.
Kyllä minä ainakin menen kekkereihin tutustumaan ihmisiin.

Ok. Pitää varmaan sitten jättää tästä lähtien menemättä juhliin :( Mä menen yleensä kekkereille koska ystäväni sitä toivoo. Ja jos ei koskaan pakota itseään tilanteisiin joita pelkää ja inhoaa niin kuinka niistä sitten pääsee eroon tai edes tottuu niihin, että kynnys madaltuu ja sosialistumisesta tulee helpompaa. Pitäis vissiin istua vain komerossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nyt vissiin puhutaan eri asioista, se mikä sulle tarkoittaa arkajalkaa tarkoittaa näköjään eri asiaa minulle.
Minä ymmärrän arkajalan niin ettei edes halua tutustua muihin ihmisiin.
Jos on oikeasti ujo/ei halua tutustua ihmisiin/paniikkihäiriö niin miksi pitäisi kiusata itseään ja mennä tilanteisiin missä ahdistaa?

Samaa mieltä olen että typerät tutustumisleikit on perseestä enkä itse haluaisi sellaisia leikkiä, mutten myöskään mene mihinkään kekkereihin nurkkaan mököttämään tai hissuttelemaan.
Kyllä minä ainakin menen kekkereihin tutustumaan ihmisiin.

Ok. Pitää varmaan sitten jättää tästä lähtien menemättä juhliin :( Mä menen yleensä kekkereille koska ystäväni sitä toivoo. Ja jos ei koskaan pakota itseään tilanteisiin joita pelkää ja inhoaa niin kuinka niistä sitten pääsee eroon tai edes tottuu niihin, että kynnys madaltuu ja sosialistumisesta tulee helpompaa. Pitäis vissiin istua vain komerossa :D

Ei vaan otat lääkkeet napaan ja menoks :D
Etköhän sinä ole jo sosiaalistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä:;10337518:
Peliä varten tarvitset vähintään yhden jakson MacGyver-sarjaa. Tosimiehet katsovat kerralla läpi kokonaisen dvd-boksin. Lisäksi tarvitset paljon juotavaa. Juoman tyypillä ei ole mitään merkitystä.

MacGyver-juomapelin säännöt :

Ota huikka/shotti kun...

Ruudussa näkyy ruma hiustyyli (esim. takatukka)
Jokin räjähtää
MacGyver keksii jotakin
Jossakin näkyy alaspäin tikittävä kello (esim. pommissa)
Joku mainitsee Phoenix Foundationin tai MacGyverin nimen
Outo kasarimusiikki soi (juodaan koko sen ajan, kun musiikki soi)

Muuten hyvä, mutta pelaajat ovat noilla säännöillä umpihumalassa jo kymmenen minuutin jälkeen ;>

Yhteistyössä