S Saunahullu Jäsen 22.09.2007 277 0 16 08.11.2007 #1 Mä lähden ilta askareiden pariin jne... Muistakaa olla kiltisti. :wave:
Kukkanen2 Aktiivinen jäsen 13.06.2007 4 369 1 36 08.11.2007 #4 :wave: Kuinkas muutenkaan täällä ollaan paitsi kiltisti? :xmas: