Ilmaisen plustv kortin piti olla voimassa vain kuukauden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Eikö se saakeli vieläkin hyppyytä tuota hemmetin titi-nallea töllössä :headwall:

Ei viitsis koko aikaa sanoa ei kun lapset haluavat katsoa junioria, mutta mä en jaksa enää winksejä, pokemoneja yms.

Juu, ja minä en suostunut tuon kortin kokeilemiseen vaan mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minun tyttö on niit myynyt ja sanoi kyllä mun mielest mulle, että se ilmanen tutustumisjakso on kaksi kuukautta!!!

Oiskohan mies kuullut väärin, kuukaudesta tuo mulle puhui.

Totuuden nimes, en oo jaksanut kauheasti kuunnella likan juttuja sen hauskasta työstä, kun meil on se paketti, niin ei oo tarvinnut siltä ostaa... mutta oisin 99 % varma, että se oli kaks kuukautta ilmaiseksi! Ja sit pitää sinne soittaa asiakaspalveluun, että ei halua sitä jatkaa... ei katkea automaattisesti.

Mulla ainakin kun noita myin kävi niin että edes meille myyjille ei oltu kerrottu että kuukauden ilmaisen kauden jälkeen se automaattisesti jatkuu ja siitä irtisanomisesta pitää ilmoittaa kuukautta aikaisemmin. Niin ja jokainen kortti aktivoitiin anto tilanteessa, joten tällä sitten lähtikin lasku asiakkaalle ja huudot tietysti mulle, enkä tiennyt asiasta kuin sen minkä esimies oli kertonut, mä vaan jaoin noita... ='(

onneksi en ole enään ko. hommassa...

Alkuperäinen kirjoittaja puijattu?:
Mulla ainakin kun noita myin kävi niin että edes meille myyjille ei oltu kerrottu että kuukauden ilmaisen kauden jälkeen se automaattisesti jatkuu ja siitä irtisanomisesta pitää ilmoittaa kuukautta aikaisemmin. Niin ja jokainen kortti aktivoitiin anto tilanteessa, joten tällä sitten lähtikin lasku asiakkaalle ja huudot tietysti mulle, enkä tiennyt asiasta kuin sen minkä esimies oli kertonut, mä vaan jaoin noita... ='(

onneksi en ole enään ko. hommassa...

No hupsista! |O Pitääpä kysyä ukolta mitä hänelle oikeasti sanottiin!

ei hitto..mulle just soitettiin tosta ja suostuin ottamaan kortin vastaan... sanoivat että kuukailun ilmainen kokeilu kunnes signaali katkeaa.. ei tarvitse mitään peruutella tilausta tai vastaavaa että automaattisesti menee....kiva jos se toimiikin noin ettei katkeaa ja laskuu alkaa pukkaamaan...