Ilmastointiteippiä syylään. Toimiko sinun kohdallasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jalkojaan häpeävä :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jalkojaan häpeävä :(

Vieras
Syyliä ollut jalkapohjissa jo ties kuinka kauan, mutta mikään ei tepsi. :ashamed: Ilmastointiteippiä oon ajatellu kokeilla uudellee kärsivällisemmin, kun vaan sais pysyyn paikoillaan. Oletteko kokeilleet teippihoitoa? Toimiko?

Mulla toimi. Vähän on hidasta, mutta mulle se oli paras keino. Käytin sitä vuorotellen sellaisen jäädytysjutun kanssa. Aina välillä jäädytin ja sitten taas teippiä. Jäädytys ei yksin riittänyt syvälle kasvaneeseen syylään. Taisi mennä lopulta useampi kuukausi. Pienestä syylästä olisi selvinnyt varmasti nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
oletko koittanut etikkaa?

En kovin kärsivällisesti.. eli en oo jaksanu joka päivä pistää, mut sitäkin vois kokeilla paremmin uudellee. Onko se jollakin toiminut? Oon myös aatellu sitruunaa, kun sehän on hapokasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En kovin kärsivällisesti.. eli en oo jaksanu joka päivä pistää, mut sitäkin vois kokeilla paremmin uudellee. Onko se jollakin toiminut? Oon myös aatellu sitruunaa, kun sehän on hapokasta.

mä sain sormesta pois etikalla..lusikkaan etikkaa,ja siinä uitin sitä joka pvä,jonkun aikaa,en muista kuin monena päivänä..
ja sitä ennen oli kaikki muut konstit kokeiltu,rasvat,jäädytykset,poltot,eikä lähtenyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä sain sormesta pois etikalla..lusikkaan etikkaa,ja siinä uitin sitä joka pvä,jonkun aikaa,en muista kuin monena päivänä..
ja sitä ennen oli kaikki muut konstit kokeiltu,rasvat,jäädytykset,poltot,eikä lähtenyt.

Mielenkiintoista.. jalkapohjia tosin on vaikee liottaa etikassa ellei haluu hirveesti tuhlata, mut ehkä joku etikkaan kastettu pumpulituppo ajais saman asian.

Nyt vaan pitäis päättää mitä kokeilla ensin. :p

laita siihen syylän päälle banaaninkuoren palanen se baananinpuoli ihoa vasten ja teippaat siihen, parhaiten pysyy esim. haavateipillä. Annat olla siina kaks vuorokautta. Syylä ei lähde heti vaan muutaman viikon kuluttua itsestään. Meillä ainakin toiminu! Itsellä lähteny jalasta ja lapsilla käsistä!

,mutta känsälaastari toimii paremmin ja pysyy paremmin paikoillaankin. Laastaria pitää pitää todella pitkään ja koko laastarin alla oleva iho menee valkoiseksi ja kesii siinä syylän kanssa. Kaikkein helpoin tapa on tuo happohoito.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoeg:
Ei ainakaan minun jalkapohjassani ilmastointiteippi pysy. Yritin kyllä.

Mulla pysyi, kun laitoin riittävän ison palasen. Siis varpaaseen teippasin koko varpaan ja jalkapohjaan koko jalkapohjan yli olevan teipin pätkän. Pysyi jonkun pari päivää, sitten piti vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
laita siihen syylän päälle banaaninkuoren palanen se baananinpuoli ihoa vasten ja teippaat siihen, parhaiten pysyy esim. haavateipillä. Annat olla siina kaks vuorokautta. Syylä ei lähde heti vaan muutaman viikon kuluttua itsestään. Meillä ainakin toiminu! Itsellä lähteny jalasta ja lapsilla käsistä!

Ikinä kuullutkaan banaanista. :o Jännä..

Ja mä oon saanu jalkapohjasta pois hieromalla syylää valkosipulinkynnen puolikkaalla. Muistaakseni laitoin aina iltaisin, mutta kantsii varmaan laittaa aamuin illoin.
Lähti aikasta nopeesti syylä.

Yhteistyössä