Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvin usein ne töissä olevat äidit ovat pienipalkkaisten puolisoita tai jopa yksinhuoltajia, joilla ei ole mahdollisuutta normaaliin toimeentuloon ilman töissä oloa.
En katsoisi töissä pärjäämiseksi sitä, että työn vaativuus on sitä luokkaa jotta pystyy kesken palaverien palstailemaankin
Harrastukset liittyvät keskusteluun lähinnä työäitien kommenttien vuoksi, koska väittävät kotiäitien aivojen turtuvan "jatkuvaan kotonaoloon" ja älyn saavan virikkeitä vain TÖISSÄ
Ymmärsithän, että kärjistin, koska kärjistit *oppi vääntämään sitä rautalankaa*
Öö... mihin mahdoit tällä vastata? Siihenkö, että ET ymmärtänyt että kärjistinJa mä en kyttää nettiä, mä olen täällä ihan reilusti ja avoimesti, miksi mun pitäis tätä kytätä? Hienoa että sulla alkoi viikonloppuvapaa, töistä vai, vai sieltä missä sua säilytetään arkipäivisin? *huono vitsi, anteeksi*
Ja ei, en tee tässä samalla töitä, koska silloin kun teen töitä niin en ole millään keskustelupalstalla *ja taas rautalanka käytössä*...
Voi hyvän tähen sun kanssasi, kun et näytä ymmärtävänTöitä on 24/7 , mutta lähes jokaisessa niissä 24:ssä tunnissa on muutama minuutti luppoaikaakin, ymmärrätkö? Kun on asioita joita ei voi tehdä etukäteen, eikä edes kannata. Tätä kutsutaan elämäksi
![]()
Tämä on kyllä aivan ihana vastaus, niin kirjoittajansa näköinenMinä en ole ainakaan "sanellut paskaa" (kovin lapsellinen ilmaisu sinulta lainattu) kenellekään, joten ketä lie tarkoitat (minulle ainakin joku "vieras" on niin kovin kärkkäästi takavasemmalta huudellut). Kirosanojen määrästä sen sivistyksen tason näkee, eli siitä vain tarkastelemaan kukin omia kirjoituksiaan
Puspusja koitahan pitää itsesi...öh... kuosissa jatkossa.
Onko sinulla tapana, aikuinen (?) ihminen, kirjoittaa tänne jotakin muuta kuin tarkoitat? Eikö sinulta löydy vahvuutta ilmaista vain ja ainoastaan omia mielipiteitäsi ja seistä niiden takana? Tämä on oletukseni, että näin teet ja kirjoituksesi antavat sinusta kuvan itsestäsiVoinhan olla väärässäkin ja yksikään kommenteistasi ei ole sinun oma mielipiteesi...?
Oletko koskaan kuullut mikä ero on mielipiteellä ja arvostelulla? Mielipide on jokaisen oikeus, arvostelun siitä tekee sen vastapuolen reaktio asiaanMinä en katso sinun esimerkiksi arvostelleen minua kertaakaan, koska minun elämääni ei sinun mielipiteesi vaikuta mitenkään. Toisilla on joskus niin hyviä ja älykkäitä perusteluita, että niitä jään miettimäänkin
![]()
Miten mä en hämmästynyt ollenkaantästäKÄÄN vastauksesta *tirsk* ,puspus!