Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mä taidan sen takia katsoa urheilua, kun niissä on niin komeita miehiä B)
Tunnustus: jos ei ole suomalaista, olen aina sen puolella, joka on parhaimman näköinen :ashamed: :ashamed:
Tasavertaisuuden vuoksi, kyllä ne naisetkin on monet tosi kauniita =)
Ihana kuulla, että muillakin on samat "kriteerit"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mä taidan sen takia katsoa urheilua, kun niissä on niin komeita miehiä B)
Tunnustus: jos ei ole suomalaista, olen aina sen puolella, joka on parhaimman näköinen :ashamed: :ashamed:
sama vikajos ei suomi poika pärjää niin toivottavasti se komein ainakin
![]()
Keihäs on aina kiva katsoa. Ja just puhuttiin miehen kanssa miten älytöntä on, että ihminen voi hyppää jotain 9 metriä pituutta B) Ite pääsis hikiseen kaks metrii..Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
Pituushyppyä ja keihäskisaa mä oottelen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Teinit%C3%A4hti+joutuu+sukupuolitestiin/1135248642885?ref=rss
Liekö intersukupuolinen... vai mitä miettivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mä taidan sen takia katsoa urheilua, kun niissä on niin komeita miehiä B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
juu mäkin ootan keihäskisaa.. mut mä TOIVON että tero järvenpää ei pääse finaaliin. koska sen valinta oli VIRHE, parempikin olisi ollut tarjolla. jos virkkala voittaa ja järvenpää ei ole finaalissa niin JES!
Mä en oo sinkku, mutta mies tietää tasan tarkkaan, että kuolaan jonku muun takia kuin sen mikä on voittoaikaAlkuperäinen kirjoittaja sinkku:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mä taidan sen takia katsoa urheilua, kun niissä on niin komeita miehiä B)
Joo täällä kans yks sinkku kattelee mielellään noita kisoja!!ja samalla periaatteella,hih!
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
juu mäkin ootan keihäskisaa.. mut mä TOIVON että tero järvenpää ei pääse finaaliin. koska sen valinta oli VIRHE, parempikin olisi ollut tarjolla. jos virkkala voittaa ja järvenpää ei ole finaalissa niin JES!
Mut on se Pitkämäki niin ihana...![]()
Mä olen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
mä en tiedä.. oon jotenkin kyllästyny pitkikseen.. liian kiiltokuvamainen. siitä puuttuu joku tietty särmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mä olen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Virolaisille hurrataan tietty! Muille naapurimaille ei todellakaan
mä en tiedä.. oon jotenkin kyllästyny pitkikseen.. liian kiiltokuvamainen. siitä puuttuu joku tietty särmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ihan samaa kattelin just tolla huoltsikalla. Tosin vain niitä naispuolisia pikajuoksioita.![]()
![]()
Varsinkin monet tummaihoistet naiset oli kyllä tosi kauniita.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ihan samaa kattelin just tolla huoltsikalla. Tosin vain niitä naispuolisia pikajuoksioita.![]()
![]()
Varsinkin monet tummaihoistet naiset oli kyllä tosi kauniita.
Nimenomaan ne tummaihoiset ovat tosi kauniita =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Teinit%C3%A4hti+joutuu+sukupuolitestiin/1135248642885?ref=rss
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Teinit%C3%A4hti+joutuu+sukupuolitestiin/1135248642885?ref=rss
Milleköhän tuntuu, kun joudutaan sukupuolta testeillä tutkimaan?
No onpas tosi kauheeta. Yksi verikoe ja se on siinä. Hän on varmasti tiedostanut tämän ongelman kun on alkanut nousta huippu-urheilijoiden kastiin ja tietää aivan varmasti DDR:n urheilijoista sun muista.Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Milleköhän tuntuu, kun joudutaan sukupuolta testeillä tutkimaan?
Samaa mietin. Jos on luonnostaan tuon näköinen niin tuntuu varmaan kauheelta :/ Siis ei kauheelta olla tuon näköinen vaan se, että aletaaa oikee testaamaan :/