iltapuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos oikein kunnollisen aiot ostaa niin saattaa olla hinnoissaan :)
Mun puku, joka e ole iltapuku (tai on lyhyt sellainen) maksoi 230 euroa.
Mihis sä iltapuvun laitat päälle?

moi. Morsiusgalleriassa ei ollut varsinkaan värillisiä iltapukuja montaa. Löysin InStockista itelle upean iltapuvun joka huivin kanssa maksoi 160 euroa. Se oli kaksiosainen. Mutta siellä oli 100 euron luokkaan ihan hienoja pukuja. Vastapäätä oli myös toinen liike jonka nimeä en nyt muista, mutta siellä oli hieman korkeammat hinnat. Sitten joku aiemmin täällä mainitti että Halosesta löytyisi myös. Niin tuo InStock sijaitsee Koskikeskuksessa.

Ainakin ennevanhaan Halosella oli aina hyviä alennuksia. Nyt en ole kyllä vuosiin käyny, mutta turun Halosella oli aina tanko, jossa vaatteet oli alle puoleen hintaan ja siellä oli ihan kaikkea iltapuvuista uimapukuihin, mitä niillä nyt oli sattunu jäämään vaan muutama kappale.

Niin se toinen liike oli tuo Leimuska minkä Haaskalintu mainitti. Mulla muuten puku menee hääkäyttöön ja väri oli sellanen kullanbeige...mutta värivaihtoehtoja kyllä löytyy paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja metu:
Niin se toinen liike oli tuo Leimuska minkä Haaskalintu mainitti. Mulla muuten puku menee hääkäyttöön ja väri oli sellanen kullanbeige...mutta värivaihtoehtoja kyllä löytyy paljon..

Mä meinasinkin laittaa että siinä vastapäätä oli joku toinenkin liike, mutta en sitten viittiny kun en muistanu nimee lainkaan. :D

Yhteistyössä