Imagessa oli oikeesti hyvä juttu Johanna Tukiaisesta

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En, toi riitti kyllä ja oon miettinyt aika paljon syitä, miksi itse olen ollut joskus kade jollekin. ikinä en ole ollut kade mun veljelle, joka oikeesti piirtää mua paremmin tai kaverille, joka on maailman kaunein tyttö.

Mut sit, ku jotain mun mielestä ei-niin-makeeta juttua kehutaan, niin se sattuu, varsinkin, jos tiedän (tai musta tuntuu siltä ) et oisin sen itse tehnyt paremmin.

Nyt ajattelen, että jos tietää olevansa jossain asiassa oikein hyvä, niin on helpompi antaa arvoa toisten tekemiselle ja voi antaa toisten ilmaista itseään, koska se ei ole uhka sille omanarvon tunnolle siinä asiassa. Tai ei tarvitse olla edes niin hyvä, vaan tiedostaa, ettei oma arvo riipu siitä ja että tietää, että mitkä ne omat taidot ja jutut on.

Kun alkaa miettimään, niin totta tuo on mitä sanoit. Itseasiassa tosi hyvin sanottu!

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja voisinpa lyödä vetoa:
että jokainen joka Johanna Tukiaista haukkuu, on hänelle jollain tapaa kateellinen, tai ainakin pelkää miehensä näkevän märkiä unia hänestä. Keskitytään tytöt hei itsemme hoitamiseen, ei muiden akkojen haukkumiseen!

*reps, kops*

Lisää repskopsia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:laugh: aika ihana juttu tuo, ihan totta.

Minusta kyse on juuri kateudesta. "Miksi tuo saa olla esillä, miksi kaikki on siitä kiinnostuneita, vaikka ei se ole kummoinen" näin ihmiset ajattelee. :) kuitenkin joka ikinen haluaa olla ihailtu ja esillä.
Mä ainakin haluan. Ei siinä musta ole mitään väärää.

Rukoilijasirkka, mikä saa sut tuntemaan että jos sä oot jotain mieltä, kaikkien muidenkin on pakko olla?

Tuksun elämää en oo niin seurannu niin en siitä tiedä, mutta mulla ei oo kyllä mitään tarvetta olla esillä. Lehteen tai telkkariin joutuminen ois suunnilleen pahinta mitä voin kuvitella, ja vituttaa kun joudun työni puolesta näyttämään naamaani ja mut tunnetaan kylällä (ei siis julkksimielessä tunnetaan vaan tyyliin "toi oli paikallislehdessä").

Okei, sulla on tarve olla esillä, levitellä kuvias netissä ja tuoda muutenkin itteäs tykö, koet tarvetta saada ihmisten mielipiteitä ulkonäöstäs ym. Kaikilla muilla ei oo sellasta tarvetta. Voitko käsittää että ihmiset on erilaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja voisinpa lyödä vetoa:
että jokainen joka Johanna Tukiaista haukkuu, on hänelle jollain tapaa kateellinen, tai ainakin pelkää miehensä näkevän märkiä unia hänestä. Keskitytään tytöt hei itsemme hoitamiseen, ei muiden akkojen haukkumiseen!

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä en niin paljoa vaivaa sen haukkumiseen näkis, että lähtisin jonnekin hymyn sivuille sitä morkkaamaan tai perustaisin jonkun HATEryhmän, mutta jos täällä on joku aloitus niin voin tulla kommentoimaan että HARVINAISEN ällöttävän näköinen nainen jos siksi voi kutsua joka toimi erittäin rumasti kun käytti Kanervaa hyväkseen ja möi eteenpäin viestejä pikkusummista.

Ehkä sen takia mua ottaa pattiin tuo Tukiainen kun mun exä toi meiän oikeudenkäynnissä esiin jotain semmosia viestejä multa mitkä silloin oli ollu tosi hassuja mutta kun ne luettiin ääneen käräjäoikeudessa mun isän edessä niin ei ollukaan enää niin hassuja... :snotty: Joten tuollaiset ihmiset saa mut vihastuu aika lailla.

Yhteistyössä