Imettäjät hoi! Kauan teillä menee päivässä aikaa imettämiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kukkanen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kukkanen"

Vieras
Niin eli kauan menee aikaa, ja jos joku viittii laittaa noin aikoja. Ja tietty vauvan/taaperon ikä. Niin ja mitä teette kun imetätte? Varsinkin yöllä.. Miten sitä oikeen jaksaa?!? Ja tuntuu et vaan istuu imettämässä..

Kyllä alussa siihen meni aikaa. Meillä ainakin piti imettää tosi tiheään, joskus 30 mion - 1,5 tunnin välein. Ja sillloin ihan alussa se kestikin aina kauhean kauan, kun imu ei vielä niin voimakas. Mä en ensin osannut imettää muutoin kuin sängyllä maaten ja aikahan siinä välillä kävi pitkäksi. Sitten opettelin hakemaan sohvalla oikean asennon, niin oli vähän kivempi kun sai katsoa tv:tä samalla.

No eipä tullut mieleenkään yöllä nousta sängystä imettämään. Vauva sänkyyn kainaloon ja tissiä suuhun ja suuririntaisena en edes vaihtanut kylkeä vaan imetin samalta puolelta molemmat rinnat. Päivällähän tuo meni siinä sivussa ja söivät kyllä tiheään... Ja kun hankit niitä nykyajan kantoliinoja niin siinähän tuo imee vaikka imuroidessa...

No eipä tullut mieleenkään yöllä nousta sängystä imettämään. Vauva sänkyyn kainaloon ja tissiä suuhun ja suuririntaisena en edes vaihtanut kylkeä vaan imetin samalta puolelta molemmat rinnat. Päivällähän tuo meni siinä sivussa ja söivät kyllä tiheään... Ja kun hankit niitä nykyajan kantoliinoja niin siinähän tuo imee vaikka imuroidessa...
Just näin. Ero vain siinä että mä pienirintaisena en edes vaihtanut kylkeä vaan imetin samalta puolelta molemmat rinnat. ;)

Tämä nuorin on koko ajan syönyt n.3h välein ja 5-15min kerrallaan (vanhin söi 1-2h välein ja 30-45min eli on myös maratoneista kokemusta).. Samalla katon tv:tä tai selaan nettiä, yöllä nukun kun vauva syö!

Tällähetkellä nuorin 7kk syö n.5 krt/pvässä 5-10min. Syö yöllä ehkä muutaman kerran, en tiä ku nukun. Kyllä tätäki sai pienenä enemmän imetellä, mut oon kyll samal leikkiny isompien kanssa, tehny ruokaa ja syöny. Et ei se pienenä mua sohvanpohjalle oo vetäny. Nyt sille pitää olla syöttmässä kiinteetä sapuskaa joka välis..

Yhteistyössä