Imettäjät ja pottailijat samassa kopissa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen suuresti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";23697789]Mä olen kans imettäny ihan julkisesti huivi rinnan suojana. Tosin Amarillossa tarjoilija sanoi että wc ssä voi imettää. Arvatenkin selvää etten kyseiseen puljuun mene enää[/QUOTE]

kiitti vinkistä, amarillosta taitaakin vastedes tulla mun kantapaikka...

Ei oikein napaa nuo ns. koko perheen lapsimyönteiset paikat jos itte pääsee vapaalle. Eli mitä hankalammaksi lasten kanssa tulo ja olo on tehty, sitä parempi vaan mulle, pysykööt niissä mäkkäreissään. Jossain vaiheessa se tississä roikkuva vauva kuitenkin alkaa kitisemäänkin. Oon myös tavannut semmoisia riemuidiootteja, joille vaipan vaihdon ajaksikin vessaan meno on liikaa pyydetty, siinä ravintolan penkillä vaan kun vieressä toiset yrittää syödä...ei lapsen eritteet muka haise...

Kannattaa panostaa perhe-elämään. Huolestuttavaa jos elämäntarkoitus on kyyläys ja arvostelu. En ottais tollasta miestä!

Ne mammat varmaan puhui miehilleen (tai ainakin keskenään), että "Olipas ällö äijä ku tuli lastaan kakattamaan kesken imetyksen".

Mun täytyy nyt kyllä sanoa, että jos olisin astunut lastenhoitohuoneeseen kakkahätäisen 3-vuotiaan kanssa, mutta siellä olisi ollut kaksi imettävää äitiä, olisin pyytänyt anteeksi ja mennyt 3-vuotiaani kanssa naisten vessaan kakalle.

Ja jos joskus joudutte mun kanssa samaan tavarataloon ja haluaisitte tulla lastenhoitohuoneeseen ja mä olen jo siellä mukulani kanssa: se ovi on lukossa. Pahoittelut.

Ap, kumpi siis on naurettavaa: Imettää lastenhoitohuoneessa ylipäätään, vaiko se, että ei siirry kesken imetyksen jos jonkun muun lapsi on käynyt kakalla?

En mä ainakaan siirtyisi kesken imetyksen. Ja miksen imettäisi lastenhoitohuoneessa? Ihan uutta että joku pitää sitäkin naurettavana.. Huhhuh.

Mitä tästä opimme?

Jos imetät lastenhoitohuoneessa, missä on myös potta, niin laita ovi lukkoon, niin ei aloittajan tapaiset ihmiset ihmettele kun haluaa olla kakankäryssä, kun tuo oman lapsensa samaanaikaan potalle.

Eipä tarvi sit miettiä toistamiseen kun ovi on lukossa.. :)

Enempi mua ihmetyttää se SINUN MIES joka änkes sinne jos siellä oli kaks äitiä tissit paljaana!! Pakkoko se paska oli sinne mennä vääntään, ku saman asian voi hoitaa vessan pytylläki

Monien vauvat ei pysty keskittymään esim. kahvilan hälyssä vaan keskittyvät seuraamaan mitä ympärillä tapahtuu joten rauhallisempi lastenhoitohuone on ainoa mahdollisuus imettää. Ja sitä vartenhan niissä on monesti hyvät nojatuolit että on äidinkin mukavampi istua. Ja itse imetin mahdollisuuksien mukaan lastenhoitohuoneessa huomaavaisuudesta kanssashoppailijoita kohtaan. Olisin kyllä kehdannut imettää vaikkapa kahvilan syrjäisemmässä pöydässä mutta koska tiedän että on olemassa monia ihmisiä joita se häiritsee niin en katsonut olevan ylen suuri vaiva mennä lastenhoitohuoneeseen kun joka tapauksessa vaippa tarvi yleensä vaihtaa samoihin aikoihin.

Kyllä mä imetän julkisillakin paikoilla, mutta mielusti jossain rauhallisemmassa paikassa usein lastenhoitohuoneissa - ihan vain siksi että vauva voi keskittyä siihen syömiseen eikä vilkuile sekunnin välein ympärille jossa näkyy kaikkea mielenkiintoista. Ja mä olen käynyt ihan viihtyisissä ja mukavissa lastenhoitohuoneissa kaupungilla jossa voi ihan hyvin imettää.

Jaa, ei mua ole koskaan haitannut jos joku muu on lastenhoitohuoneessa samaan aikaan kun minä lapsieni kanssa. Se kyllä haittaa jos joku imettäjä laittaa oven lukkoon, tavallisissa vessoissa kun ei useinkaan ole vaipanvaihtomahdollisuutta. Sitten taas jos joku imettää siellä niin varmaan tajuaa että kappas, tossa on potta/pytty, joku siis saattaa tulla kakkaamaan tänne.

Sattuipa hupaisa tapaus tänään tavaratalon lastenhoitohuoneessa. Mies oli ollut lasten kanssa kaupungilla puistoilemassa, kun 3-vuotiaalle oli tullut kakkahätä. Olivat suunnanneet läheisen tavaratalon lastenhoitohuoneeseen, jossa istui 2 mammaa imettämässä vauvojaan. Olivat mies ja pojatkin sinne jotenkuten sopineet, pienempi jäi istumaan rattaisiin ja katselemaan niitä vauvojaan imettäviä äitejä. Mies oli istuttanut vanhemman pojan potalle sermin taakse, puolen metrin päähän niistä äideistä. Siinä sitten poika väänsi torttua ja ilmeenkään värähtämättä mammat olivat jatkaneet imettämistä, huolimatta vessaan levinneestä kamalasta kakankärystä (+vaipparoskisten lemu).

Olivat olleet siellä imettämässä jo ennenkuin meidän poppoo oli sinne ängennyt, ja jatkoivat sitten siellä lemussa vielä senkin jälkeen kun mies ja pojat lähtivät jatkamaan matkaa. Oikeasti! Heti oven takana olisi ollut tavaratalon kahvila, jossa itsekin olen lukuisat kerrat imettänyt lapsiani. On useampi suojaisa nurkkaus ja tuolejakin voi kääntää niin, ettei imetystä kukaan muu huomaa. Silti nämä yhdet halusivat mieluummin siellä p*skankäryssä ruokkia vauvansa...En käsitä, en!

Ja arvaas miksi. Ehkä ne eivät enää halua muualla syöttää kuultuaan tarpeeksi montakertaa yököttelyä, haukkumista jne siitä että vauva kehtaa syödä päydässä ja jotakuta oksettaa. Koska hoitotilaan se kuuluu, oli sielä vessa tai ei.

Ap, kumpi siis on naurettavaa: Imettää lastenhoitohuoneessa ylipäätään, vaiko se, että ei siirry kesken imetyksen jos jonkun muun lapsi on käynyt kakalla?

En mä ainakaan siirtyisi kesken imetyksen. Ja miksen imettäisi lastenhoitohuoneessa? Ihan uutta että joku pitää sitäkin naurettavana.. Huhhuh.

No en kyllä käsitä, kuinka joku viitsii itse istua ja vielä pistää vauvansa ruokailemaan kyseisessä kopissa. Itse pystyn olemaan siinä tilassa juuri sen ajan, että saan vaipan vaihdettua tai lapsen potatettua, mutta yhtään enempää en siellä voi olla, vaipparoskistenkin lemu on jo niin voimakas. Itse olisin kyllä saanut jalat alleni siinä vaiheessa kun lapsi alkaa vääntää torttua siinä puolen metrin päässä.

[QUOTE="Kaisa";23702387]Enempi mua ihmetyttää se SINUN MIES joka änkes sinne jos siellä oli kaks äitiä tissit paljaana!! Pakkoko se paska oli sinne mennä vääntään, ku saman asian voi hoitaa vessan pytylläki[/QUOTE]

Ai nyt mun mieheni on idiootti kun käyttää lasta kakalla LASTENHOITOHUONEESSA, ainoassa vessassa jossa on potta?? Ja mihinkähän se 1-vuotias olisi siksi aikaa pitänyt jättää? Yksin jonnekin kahvilan puolelle??? Niin, ja jos lapsi on tottunut potalla käymään, niin kyllä se vieraassakin paikassa mieluummin potalle menee kuin pöntölle.

No ompas kamalaa.
Saiko sun miehes/poikas traumoja vieraista tisseistä?

Tuo meidän pienempi oli kyllä tarkkaan seurannut sitä imetystilannetta, olisko heräillyt jotain muistoja muutaman kuukauden takaa... Mies oli vaan naureskellut partaansa sitä tilannetta ja isompi poika taas keskittynyt pottatouhuihinsa. Eli meidän pojat tuskin traumatisoituivat, mutta niistä mammoista en sitten tiedä...

Ai nyt mun mieheni on idiootti kun käyttää lasta kakalla LASTENHOITOHUONEESSA, ainoassa vessassa jossa on potta?? Ja mihinkähän se 1-vuotias olisi siksi aikaa pitänyt jättää? Yksin jonnekin kahvilan puolelle??? Niin, ja jos lapsi on tottunut potalla käymään, niin kyllä se vieraassakin paikassa mieluummin potalle menee kuin pöntölle.

En tiedä onko miehesi idiootti, ehkä vähän, ainakin päätellen siitä että olette nähtävästi yhdessä päivitelleet ja nauraneet noille imettäjille.

Tuo meidän pienempi oli kyllä tarkkaan seurannut sitä imetystilannetta, olisko heräillyt jotain muistoja muutaman kuukauden takaa... Mies oli vaan naureskellut partaansa sitä tilannetta ja isompi poika taas keskittynyt pottatouhuihinsa. Eli meidän pojat tuskin traumatisoituivat, mutta niistä mammoista en sitten tiedä...

Tai sinusta. Sinä tässä tunnut pahiten keuhkoavan...
:whistle::xmas:

Yhteistyössä