Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öh;23702722:Kerro mulle mitä niiden imettäjien olisi pitänyt tehdä?
Ja ihmettelen oikeastaan sitäkin, et olisko ollut sitten parempi, et nää naiset olis pistäny siksi aikaa oven lukkoon ja sun 3v olis paskonu housuunsa..
Yleensä kun se lastenhoitohuone on ihan tarkotettu siihen imetykseen. Vai miksi niissä yleensä on nojatuolit?
No aika usein niitä valopäitä löytyy, jotka omivat lastenhoitotilan itselleen useiksi kymmeniksi minuuteiksi. Ja tässä tilassa ei kyllä mitään nojatuoleja ole, vaan pari kovaa puista tuolia. Siellä kahvilan puolella olisi kyllä ihan sohvatkin...
Niin, kuten jo kirjoitin, piti se toinenkin lapsi saada rattaissa mahtumaan mukaan ja tuo isompi ei uskalla kakata vieraassa paikassa muualle kuin pottaan. Eli muualle eivät nyt voineet mennä ja käsittääkseni jos potta on sijoitettu lastenhoitohuoneeseen, sinne saa lasta mennä potattamaan. Vai tarkoitatko, että lastenhoitohuone on ensisijaisesti imettäjiä' varten??
Mun mielestä on tyhmempää sohvan takia mennä ostamaan joku pulla sen takia et vauva 10min hörppäsee tissiä..
Ei tietenkään, mutta imettäjille ja pienille lapsille se on tarkoitettu =)
Niin, kuten jo kirjoitin, piti se toinenkin lapsi saada rattaissa mahtumaan mukaan ja tuo isompi ei uskalla kakata vieraassa paikassa muualle kuin pottaan. Eli muualle eivät nyt voineet mennä ja käsittääkseni jos potta on sijoitettu lastenhoitohuoneeseen, sinne saa lasta mennä potattamaan. Vai tarkoitatko, että lastenhoitohuone on ensisijaisesti imettäjiä' varten??
Siis ei yhtään mitään, mun puolestani ihan sama vaikka olisivat istuneet siellä koko illan. Pointtini oli vaan se, että en ymmärrä kuinka joku viitsii ruokkia lapsensa ja itse istua siellä p*skankäryssä kun voisi ihan hyvin hoitaa homman siellä viihtyisän kahvilan puolella. Ja sitten vielä siinä vieressä joku lapsi tuijottaa sitä touhua rattaista käsin, joku vieras äijä siinä puolen metrin päässä ja vielä potalla istuva lapsi...Mutta siis ihan sama minulle, missä kukakin tykkää aikaansa viettää. Sääliksi kyllä tavallaan käy, jos ei äidillä riitä pokka/itseluottamus/rohkeus ruokkia lastaan muuten kuin siellä "piilossa", vaikkakin se tarkoittaa sitten sitä että joutuu haistelemaan toisten jätöksiä.
No jo on vauhkoomista. Ap ihmettelee vaan, että kuinka joku viitsi siellä kakan hajussa imettää sen sijaan, että imettäisi jossain muualla ja hyeenat hyökkää, että "mitä niiden olisi PITÄNYT tehdä??!!!" tai että "äitejä KIELLETÄÄN imettämästä!!!". Munkin mielestä vähän outoa imettää vessassa, mutta jos joku vaikka sanoo, että on niin arka että mieluummin siellä kuin muualla niin aha. Eipä tuo mua suuremmin kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23697749:Mullei oo ikinä käyny mieleskään imettää lastenhoitohuonees/vessas. Eihän aikusetkaan syö em. paikas, niin miks lasten pitäs. Esim. lauantaina imetin 3v9kk ikäst kauppakeskuksen penkil...