Imettäminen, menkat ja mahdollinen raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

appa

Vieras
Imetän reilu vuosikasta vielä. Menkat alkoi ekan kerran synnytyksen jälkeen reilu 2 kk sitten. Tulivat vain kerran. Voiko imetys tehdä jotenkin menkoista oudot että ne tulisi tuolleen hassusti?
Myös vatsa on alkanut vähän pömpöttää, sekä olen alkanut kärsimään pahoinvoinnista. Se ei vaan tule aamuisin niinkuin kahdessa edellisessä vaan iltaisin. Ja joo, olen menossa ostamaan testiä tänään ja kolmas lapsi olisi tervetullut.

Mulla on synnytyksestä vasta 3kk, mutta menkat on tulleet ja ne on ihan kummalliset. :/ Ovat tulleet jo pari kertaa viimeisen kuukauden aikana, hyvin niukkana, ja kestäneet vain pari päivää (laskin et kp olisi 15-16). Ja täysimetän.. Joten uskon että kyllä sullakin voi imetyksen takia olla vielä menkat hiukan sekaisin. Tietääkseni kierto ei välttämättä palaudu heti ennalleen.

Itselläkin oli raskaudessa lähinnä iltaisin pahoinvointia. :) Toivottavasti tärppää! :)

ovulaation ajan kohta voi siirtyä mutta raskaus on enemmän kuin mahdollinen.. oma kokemus sen kertoo.. tyttö oli 10kk kun tulin uudestaan raskaaksi ja imetin..

Mulla tuli ekat menkat n.6 viikkoa synnytyksen jälkeen, vaikka täysimetin 6kk asti. Seuraavia menkkoja ei kuulunukaan. Tässä välissä on ollu kahdet ihan kummalliset. Nyt 7kk synnytyksestä tuli jo vähän normaalimmat. Mut saa nähdä tuleeko seuraavat jo ajallaan vai ei.
Ja toivotaan että sulla olis tärpänny :)

Mulla alkoi menkat säännöllisinä, kun esikoinen oli 3,5kk ja täysimetyksellä. Toinen raskaus alkoi samalla kierrolla, jolla lopetin imetyksen kokonaan (esikko silloin 8,5kk). Mutta tietääkseni on ihan tavallista, että menkat ovat alkuun epäsäännölliset.

Yhteistyössä