imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä makkarissa kiitos:
Meille ei kantsi tulla imettämään mun miehen naaman eteen. Sen mielestä kun ihmisillä pitää olla käytöstapoja :) Ja oon samaa mieltä, ei voi tulla toisen kotiin ja kaivaa rintaa esiin olkkarissa muiden vieraiden tai kotiväen läsnäollessa ellei kotiväki ole erikseen sanonut, että niin voi tehdä.

Kohteliasta on kysyä missä voin imettää ja tehdä sen mukaan.

Onko sinulla lapsia?
Ihan utelias vaan olen...

On ja aika monta :) Ja olen jaksanut aina vierailla kysyä kohteliaasti (pariskunnan naispuoliselta henkilöltä tai jos on vain mies niin siltä sitten), että missä voin imettää ja aina olen saanut luvan mennä makkariin tai työhuoneeseen ja oikein mukavia imetystuokioita on ollut :) Meillä myös ovat vieraat sen verran sivistyneitä olleet, että ovat viitsineet kysyä missä voin imettää.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh :D:
Siis täällä vissiin monet mammat sitten pulauttaa ison maitotissin esille ja sitten olettaa että ketään se ei haittaa :D .

Mulla ainakin on niin pienet rinnat, että ne voi naamioida hyvin imetyspaidan ja imetysliivien kera niin, ettei niistä edes näy mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja viima:
Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

Ei ne sun "normaalit miehet" ole sitten normaaleja jos niin ajattelee. Pervoja. Tai sä olet pervo kun luulet kun että miehet ajattelisi imetyksestä noin!

Mä imetän missä vaan enkä ole huomannut miesten olevan yhtään kiinnostuneita mun tisseistä silloin, siinä tilanteessa. Ei vieraat eikä tutut. Edes oma mies, vaikka muuten mun tisseistä tykkää ja osoittaa sen.

Eikä mun kaverit ole mustasukkaisia vaikka imetän niiden miesten lähellä, hui. Kun ei niiden miehet imetystä seuraa vaan on normaalisti, niin ei mun kavereiden tarvitse tehdä typeriä ja vainoharhaisia oletuksia.

Mulla taas on niin hyvällä itsetunnolla varustettuja ystäviä että yksi on jopa huutanut miehelleen että nyt näkyy tissi ja mies on tullut juosten paikalle :laugh: Mutta meillä ilmeisesti onkin omituinen huumorintaju ja vähän vapaampi ilmapiiri kuin jossain :D

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Siis täällä vissiin monet mammat sitten pulauttaa ison maitotissin esille ja sitten olettaa että ketään se ei haittaa :D .

Mulla ainakin on niin pienet rinnat, että ne voi naamioida hyvin imetyspaidan ja imetysliivien kera niin, ettei niistä edes näy mitään.

Mulla oli etenkin imetyksen alussa oikeet pamsuandersonit, mutta hyvin nekin imetyspaidan ja harson alle piiloutui (ja vauvan pään taa). En mä missään tissi paljaana oo hillunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Meille ei kantsi tulla imettämään mun miehen naaman eteen. Sen mielestä kun ihmisillä pitää olla käytöstapoja :) Ja oon samaa mieltä, ei voi tulla toisen kotiin ja kaivaa rintaa esiin olkkarissa muiden vieraiden tai kotiväen läsnäollessa ellei kotiväki ole erikseen sanonut, että niin voi tehdä.

Mikä kumma siinä on, että ihmiset eivät viitsi edes kysyä vaan lätkäistään se tissi siihen kahvipöytään ihan suoraan? |O

KOSKA EN YMMÄRRÄ MITEN SIINÄ OLISI JOTAIN KYSYTTÄVÄÄ. Ruuan lämmitystä varten kyllä kysyn, että saako laittaa mikroon, mutta, jos meillä on omat eväät valmiina niin silloin ei tarvi lupaa kysellä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Jaa, että jos menee toisen kotiin ja imettää olkkarissa ilman lupaa niin vika on kotonaan olevassa miehessä. Mielenkiintoisen itsekäs ajattelutapa.

Jos se kotonaan oleva mies on Jorma Jöpönen, niin kyllä; vika on miehessä. Ei yksikään normaalijärkinen mies saa kiksejä tai traumoja siitä, että kylässä oleva nainen ruokkii lapsensa.

Näinpä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja viima:
Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

Ei ne sun "normaalit miehet" ole sitten normaaleja jos niin ajattelee. Pervoja. Tai sä olet pervo kun luulet kun että miehet ajattelisi imetyksestä noin!

Ja sä olet mies kun noin hyvin tiedät? Naiset vain haluu nyt ajatella, ettei siihen liity mitään seksuaalisia ajatuksia miehillä, kun ne tajuu, että se oma Pentti nyt ehkä katsoikin sitä Minna-kaveria sillä silmällä ;)

Voisikos ap kertoa meille tämän ketjun aloituksen tarkoituksen? Mitä ihmettä oikein ajat takaa? Kuka tuollaisia oikeasti edes miettii?

Minä olen ruokkinut vauvaani silloin kun se on ollut tarpeellista. Ja toki myynyt pääsylippuja ringside-paikoille tissieni ihailua varten, sehän on selvä :D Vanhempainraha kun on mitä on, niin sievoiset lisätulot eivät pahaa tee...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulla taas on niin hyvällä itsetunnolla varustettuja ystäviä että yksi on jopa huutanut miehelleen että nyt näkyy tissi ja mies on tullut juosten paikalle :laugh: Mutta meillä ilmeisesti onkin omituinen huumorintaju ja vähän vapaampi ilmapiiri kuin jossain :D

No, onpas lapsellista touhua...

Alkuperäinen kirjoittaja oinas:
Hakisin ehdottomasti hiljaisemman paikan imetykselle. En pidä siitä, että olen kyylättävänä. Imetys on kuitenkin ihan vauvan ja äidin välinen asia. Ei siinä ainakaan toiset ukot tarvi olla. Naisten seurassa ok.

ENTÄS LESBOT?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Mulla oli etenkin imetyksen alussa oikeet pamsuandersonit, mutta hyvin nekin imetyspaidan ja harson alle piiloutui (ja vauvan pään taa). En mä missään tissi paljaana oo hillunut :)

Mulla oli F-kuppi imettäessä ja tirpan ruokailu ei kyl ketään haittaamaan päässy. Mä käytin imetyspaitoja/toppeja, joilla kyl sai näkösuojaa ihan tarpeeks. Jokseenkin hauska aina tää vetoomus "läväytetään tissit esiin"

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Hakisin ehdottomasti hiljaisemman paikan imetykselle. En pidä siitä, että olen kyylättävänä. Imetys on kuitenkin ihan vauvan ja äidin välinen asia. Ei siinä ainakaan toiset ukot tarvi olla. Naisten seurassa ok.

ENTÄS LESBOT?

Niinpä. Kuola valuen siinä toisten tisuleita tiiraavat, perverssit ajatukset mielessään... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja kohtelias:

Mikä kumma siinä on, että ihmiset eivät viitsi edes kysyä vaan lätkäistään se tissi siihen kahvipöytään ihan suoraan? |O

KOSKA EN YMMÄRRÄ MITEN SIINÄ OLISI JOTAIN KYSYTTÄVÄÄ. Ruuan lämmitystä varten kyllä kysyn, että saako laittaa mikroon, mutta, jos meillä on omat eväät valmiina niin silloin ei tarvi lupaa kysellä.

Et ymmärrä vaikka täältäkin luet, että se voi joitakin häiritä... No, oliskohan sun ymmärryksessä jotain vikaa. Kyse on kuitenkin toisten kodeista.

Alkuperäinen kirjoittaja sääli lastasi:
Alkuperäinen kirjoittaja aika kummallista:
Alkuperäinen kirjoittaja 193 kk imettänyt:
Tuo on totta, että ei siinä kovin kauaa jaksa imettää, josaina joutuu vauvan kanssa istumaan makkarissa, veskissä, nurkkapöydäss jne, kun muut aikuiset juttelevat ja pitävät hauskaa...

Minä jaksan, minulle se vauva on tärkeämpi kuin hauskanpito.

Mutta ei kuitenkaan niin tärkeä, että imettäisit vauvaa julkisella paikalla, vaan pidät mielummin nälässä?

Muakin kiinostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kohtelias:

Yök yök, meille ei kyllä tolla asenteella olis mitään asiaa |O

ENTÄS LESBOT?

Ei haittaa!!!! Olokoot, ei tullu mieleen kysyä keltään oletko mahdollisesti lesbo ku kyyläät??? Naisten seurassa se on vaan luonnollisespaa.

ENTÄS LESBOT?

Mä en pystyis imettämään edes naisten seurassa et mun ei tartte huolehtia edes lesboista :)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja sääli lastasi:
Alkuperäinen kirjoittaja aika kummallista:
Alkuperäinen kirjoittaja 193 kk imettänyt:
Tuo on totta, että ei siinä kovin kauaa jaksa imettää, josaina joutuu vauvan kanssa istumaan makkarissa, veskissä, nurkkapöydäss jne, kun muut aikuiset juttelevat ja pitävät hauskaa...

Minä jaksan, minulle se vauva on tärkeämpi kuin hauskanpito.

Mutta ei kuitenkaan niin tärkeä, että imettäisit vauvaa julkisella paikalla, vaan pidät mielummin nälässä?

Muakin kiinostaa...

No, enpä ole noin sanonut. Imetän lapseni kyllä, mutta osaan valita paikan jossa voin tehdä sen rauhassa, vauva saa syödä rauhassa enkä häiritse ketään. Ei mulla ole mitään tarvetta mennä kaverin luokse ja imettää sen miehen edessä. Mulla nyt vain ei ole tarvetta sellaiseen. Kässäätsä. Mä voin mennä imettämään vaikka sinne makkariin luvan saatuani . Tässähän on kyse siitä, että mennään toisen miehen eteen imettämään (ks aloitus).

Yök yök, meille ei kyllä tolla asenteella olis mitään asiaa |O [/quote]

Ei meillekään. Ja meillä vieraat osaa laittaa vessan ovenkin kiinni käydessään pissillä tai kakalla vaikka kakkaaminen luonnollista onkin. Vähän epäilen, ettei tuo imettäjä kykene samaan :)

ENTÄS LESBOT?

Mä en pystyis imettämään edes naisten seurassa et mun ei tartte huolehtia edes lesboista :)

No?? Miksi? Mitä pelkäät tapahtuvan vai onko sinut vaan opetettu siveelliseksi?

ENTÄS LESBOT?

Annat siis olla lapses nälässä, jios olet vaikka kaveris kanssa kahvilassa?

Alkuperäinen kirjoittaja linda-maria:
mitä te tykkäisitte, jos teille tulisi vieraita (pariskunta + vauva) ja tämä nainen alkaisi imettämään poikavauvaansa oman miehesi silmien alla? (välimatkaa olisi siis ihan muutama metri ja miehesi istuisi naista vastapäätä)

Siis mä olisin aivan järkyttynyt. Sen sijaan jos olisi tyttövauvasta kyse niin se olis ihan ok.

Ihmeellinen kysymys.

ENTÄS LESBOT?

Eiköhän siveellisyys ole postiviinen asia vai onko sinut vaan opetettu rivoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ei meillekään:
Ja meillä vieraat osaa laittaa vessan ovenkin kiinni käydessään pissillä tai kakalla vaikka kakkaaminen luonnollista onkin. Vähän epäilen, ettei tuo imettäjä kykene samaan :)

Onko sinusta imettäminen, kakkaaminen ja pissaaminen kaikki kolme täysin toisiinsa verrattavia asioita?
Maito on täysin samanlainen erite siinä missä kakka ja pissakin?

ENTÄS LESBOT?

En mä vaan pystyis... Mulla vaan ei ole minkään sortin itsevarmuutta :ashamed:

Yhteistyössä