G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ole tavannut:Jännä miten eri porukoissa liikutaan. Täällä monet hehkuttaa kuinka imettävät joka paikassa ja muiden miesten edessä ja minä en ole koskaan siihen törmännyt. Eikä muuten tuttavanikaan, joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Tulee kyllä vähän mieleeni, että täällä vain esitetään, että minä imetän missä vain ja todellisuudessa näin ei ole vaan kun ollaan vierailla niin kuitenkin mennään sinne makuuhuoneeseen tms. imettämään. Uhotaan vain netissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ihan vaan kysymyksenä niin miksi kukaan ei ikinä läväytä daisareitaan illanvietossa (joo tiedän että näitäkin on) esille kavereiden katsottavaksi kun se on niiiin luonnollista, mutta kun siihen liitetään vauva niin yhtä´äkkiä voikin muuttua sitten ihan luonnolliseksi asiaksi? Kyllä mulla tulee vaivaantunut olo jonkun suonikkaista rinnoista ruokapöydässä oli siinä vauva tai ei. Imetyksessä nimen omaa ei ole todellakaan mitään seksikästä.
Kun imetys ei ole sitä että "läväytellään" tissejä esille vaan vauvan ruokkimista! Ei yleensä ole tarvetta ottaa tissiä esille kavereiden seurassa, mutta jos imettää ja vauvalla on nälkä niin pakkohan se on. Vai pitäisikö pitää vauva nälässä kun imetys ja tissi on muka niin siveettömiä? Tai mennä muualle imettämään sen takia että jotain voi häiritä? Sellaista jolle asia ei edes kuulu. Imetyksessä ei ole eikä tarvitse eikä kuulu olla "mitään seksikästä" jotta sitä saisi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja en ole tavannut:Jännä miten eri porukoissa liikutaan. Täällä monet hehkuttaa kuinka imettävät joka paikassa ja muiden miesten edessä ja minä en ole koskaan siihen törmännyt. Eikä muuten tuttavanikaan, joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Tulee kyllä vähän mieleeni, että täällä vain esitetään, että minä imetän missä vain ja todellisuudessa näin ei ole vaan kun ollaan vierailla niin kuitenkin mennään sinne makuuhuoneeseen tms. imettämään. Uhotaan vain netissä![]()
Hah, mä taas en ole tavannut sellaista äitiä joka menisi toiseen huoneeseen imettämään. Täällä jotkut hehkuttaa kuinka menee toiseen huoneeseen mutta taitaa vaan uhota netissä, oikeasti olette tekin "siveettömiä" ja imetätte muiden seurassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ihan vaan kysymyksenä niin miksi kukaan ei ikinä läväytä daisareitaan illanvietossa (joo tiedän että näitäkin on) esille kavereiden katsottavaksi kun se on niiiin luonnollista, mutta kun siihen liitetään vauva niin yhtä´äkkiä voikin muuttua sitten ihan luonnolliseksi asiaksi? Kyllä mulla tulee vaivaantunut olo jonkun suonikkaista rinnoista ruokapöydässä oli siinä vauva tai ei. Imetyksessä nimen omaa ei ole todellakaan mitään seksikästä.
Kun imetys ei ole sitä että "läväytellään" tissejä esille vaan vauvan ruokkimista! Ei yleensä ole tarvetta ottaa tissiä esille kavereiden seurassa, mutta jos imettää ja vauvalla on nälkä niin pakkohan se on. Vai pitäisikö pitää vauva nälässä kun imetys ja tissi on muka niin siveettömiä? Tai mennä muualle imettämään sen takia että jotain voi häiritä? Sellaista jolle asia ei edes kuulu. Imetyksessä ei ole eikä tarvitse eikä kuulu olla "mitään seksikästä" jotta sitä saisi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ihan vaan kysymyksenä niin miksi kukaan ei ikinä läväytä daisareitaan illanvietossa (joo tiedän että näitäkin on) esille kavereiden katsottavaksi kun se on niiiin luonnollista, mutta kun siihen liitetään vauva niin yhtä´äkkiä voikin muuttua sitten ihan luonnolliseksi asiaksi? Kyllä mulla tulee vaivaantunut olo jonkun suonikkaista rinnoista ruokapöydässä oli siinä vauva tai ei. Imetyksessä nimen omaa ei ole todellakaan mitään seksikästä.
Eikö ole aika vastuutonta alkaa kahvipöydässä kaivamaan tissiä esiin ja imettämään? Toisella kädellä yrität siinä sitten juoda kahvia, joka ei vaadi paljon että kippaa vauvan päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Oletpas nyt viisas! Toiset osaa laittaa kahvikupin kauemmas ennen kun alkaa imettämään tai mennä tuolilla kauemmas tai toiseen tuoliin, tilanteen mukaan. Ei ole pakko just silloin juoda kahvia. Voi ihan keskustellakin ystävien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ihan vaan kysymyksenä niin miksi kukaan ei ikinä läväytä daisareitaan illanvietossa (joo tiedän että näitäkin on) esille kavereiden katsottavaksi kun se on niiiin luonnollista, mutta kun siihen liitetään vauva niin yhtä´äkkiä voikin muuttua sitten ihan luonnolliseksi asiaksi? Kyllä mulla tulee vaivaantunut olo jonkun suonikkaista rinnoista ruokapöydässä oli siinä vauva tai ei. Imetyksessä nimen omaa ei ole todellakaan mitään seksikästä.
Nyt ei ole puhuttu lapsen nälässä pitämisestä tai muista kidutusmenetelmistä vaan siitä missä menee raja kenen edessä ja missä imetetään. Totta kai vauvaa syötetään silloin kun on pakko, mutta pientä tilannetajua voisi ihmisillä sen suhteen olla. Kyllä näitä keskellä (ihan tasokastakin) ravintolaa rinnan kokonaan kaivavia naisia vaan on olemassa, itsekin niitä olen nähnyt. Niin ja ei kyllä minunkaan kaveripiirissä todellakaan kukaan imetä julkisesti missään eikä myöskään illanvietossa ystävien kesken kaikkien edessä. Että eri kaveriporukat kyllä todellakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Meidän tuttavapiiriimme kuuluu todella monta pikkulapsiperhettä, joiden luona vierailemme ja he meillä, tasapuolisesti. Ja kyllä, kun kuvioissa pyörii vauvojakin, niin imetystä tapahtuu ihan siinä "silmien alla". So What??!! Meillä mieheni ei edes reagoi koko asiaan millään tavoin, miksi edes pitäisi?? Luonnollista meninkiä, imettäminen. Mun ei ainakaan tarvii olla huolissani mieheni käytöksestä moisessa tilanteessa, osaa käytöstavat, ja...mä osaan tyydyttää hänen tissitarpeensa sen verran hyvin, ettei hänen tarvii muiden toljotella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Oletpas nyt viisas! Toiset osaa laittaa kahvikupin kauemmas ennen kun alkaa imettämään tai mennä tuolilla kauemmas tai toiseen tuoliin, tilanteen mukaan. Ei ole pakko just silloin juoda kahvia. Voi ihan keskustellakin ystävien kanssa.
Eikö se sitten ole aivan sama, että antaa muille kahvirauhan ja siirtyy toiseen huoneeseen. Kahvi jäähtyy kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Oletpas nyt viisas! Toiset osaa laittaa kahvikupin kauemmas ennen kun alkaa imettämään tai mennä tuolilla kauemmas tai toiseen tuoliin, tilanteen mukaan. Ei ole pakko just silloin juoda kahvia. Voi ihan keskustellakin ystävien kanssa.
Eikö se sitten ole aivan sama, että antaa muille kahvirauhan ja siirtyy toiseen huoneeseen. Kahvi jäähtyy kuitenkin.
Miksi pitäisi kun mun ystäviä imetys ei häiritse? Me puhutaan ja jutellaan lapsille jotka touhuaa siinä ja imetystä tuskin edes kukaan huomaa siinä jutellessa. Ei se ole kiinnostavaa. Jos nousen ja lähden toiseen huoneeseen niin jutut jää kesken ihan turhaan. Mutta toki jos sitä kenen kylässä olen, häiritsisi niin menisin hänen "sallittuun paikkaan" imettämään koska jokainen päättää omasta kodistaan. Mutta mun kaverit on samantyylisiä kuin mä, ja meillä sujuu näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Oletpas nyt viisas! Toiset osaa laittaa kahvikupin kauemmas ennen kun alkaa imettämään tai mennä tuolilla kauemmas tai toiseen tuoliin, tilanteen mukaan. Ei ole pakko just silloin juoda kahvia. Voi ihan keskustellakin ystävien kanssa.
Miksi pitäisi kun mun ystäviä imetys ei häiritse? Me puhutaan ja jutellaan lapsille jotka touhuaa siinä ja imetystä tuskin edes kukaan huomaa siinä jutellessa. Ei se ole kiinnostavaa. Jos nousen ja lähden toiseen huoneeseen niin jutut jää kesken ihan turhaan. Mutta toki jos sitä kenen kylässä olen, häiritsisi niin menisin hänen "sallittuun paikkaan" imettämään koska jokainen päättää omasta kodistaan. Mutta mun kaverit on samantyylisiä kuin mä, ja meillä sujuu näin.
Okei, peace. Tarkoitin lähinnä heitä, jotka imettävät kahvipöydässä vaikka se muita häiritsisi. Tai ei itseasiassa edes kysy, että häiritseekö se muita, oletetaan että tottakai mä tässä saan vauvaani imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Alkuperäinen kirjoittaja en ole tavannut:Jännä miten eri porukoissa liikutaan. Täällä monet hehkuttaa kuinka imettävät joka paikassa ja muiden miesten edessä ja minä en ole koskaan siihen törmännyt. Eikä muuten tuttavanikaan, joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Tulee kyllä vähän mieleeni, että täällä vain esitetään, että minä imetän missä vain ja todellisuudessa näin ei ole vaan kun ollaan vierailla niin kuitenkin mennään sinne makuuhuoneeseen tms. imettämään. Uhotaan vain netissä![]()
Meidän ystäväpiirissä taas ollaan imetetty kavereitten sohvalla, kahvipöydässä, puistossa, kahviloissa... Ehkä ollaan vaan sitten sen verran meneväistä sorttia että on ollut pakko ettei tarvii jäädä neljän seinän sisään. Enkä mä ole ikinä osannut ajatellakaan että joku ei tykkää imetyksestä ennenkuin täältä olen lukenut... Ei se ole sen kummempaa kuin pullosta antaminenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja viima:Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.
Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja viima:Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.
Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.
aika puutteessa ukko pitää olla jos innostuu yhestä tissistä kun lapsen pää vielä peittää suurin osa näkymästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ei, ei mua haittaa jos joku meillä imettää. Kunhan ei tee sitä kahvipöydässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mulla taas on niin hyvällä itsetunnolla varustettuja ystäviä että yksi on jopa huutanut miehelleen että nyt näkyy tissi ja mies on tullut juosten paikalleMutta meillä ilmeisesti onkin omituinen huumorintaju ja vähän vapaampi ilmapiiri kuin jossain
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mulla taas on niin hyvällä itsetunnolla varustettuja ystäviä että yksi on jopa huutanut miehelleen että nyt näkyy tissi ja mies on tullut juosten paikalleMutta meillä ilmeisesti onkin omituinen huumorintaju ja vähän vapaampi ilmapiiri kuin jossain
![]()
Meillä kans näin. Huono itsetunto on niillä naisilla, joiden miehen nähden ei saa toinen nainen imettää. :xmas: Ja miksi ihmeessä aina sanotaan että imettävä nainen vetää tissinsä kaikkien näkyville! Mä en ainakaan ikinä ole nähänyt tällaista toimintaa, vaan tissi laitetaan vauvan suuhun sillä punaisella sekunnilla kun se paidan sisästä otetaan. Edessä on siis vauvan pääja ehkä vileä harsokin.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ja joo musta on lähinnä sairasta ajatella, että joku edes ajattelee miehen kiihottuvan jonkun imetyksestä. Lähinnä reaktiot ovat olleet kuulemma lähempänä oksentamista.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ei, ei mua haittaa jos joku meillä imettää. Kunhan ei tee sitä kahvipöydässä.
Hupsista :snotty:
No, oletettavasti mä en oo käynyt teillä![]()