imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siis te joita imetys häiritsee "julkisella" paikalla, eli ei piilossa, niin häiritseekö se teitä itseänne vai oletteko mustasukkaisia miehestänne?

Siis mua häiritsee liian avoimesti tapahtuva imettäminen esim. jos olen syömässä ja se häiritsee siis minua ihan vaikka olisin yksin tai naisystävieni kanssa syömässä. Se vain on ällöttävää, jos siis näkyy tissi jne. Ei jos se tapahtuu harson takana nätisti, eihän sitä silloin edes huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ja joo musta on lähinnä sairasta ajatella, että joku edes ajattelee miehen kiihottuvan jonkun imetyksestä. Lähinnä reaktiot ovat olleet kuulemma lähempänä oksentamista.

Mä vähän epäilen, että jos on oikein hemaiseva nainen niin reaktio voi olla toinen kuin jos on joku epämiellyttävän näköinen nainen imettämässä;)

Vaikka mä oon hemasevan näkönen ja rinnat todella kauniit ja suuret, niin eipä ole tullut vielä ongelmia miehille (eikä mulle heistä) kun ovat nähneet imettämässä! Hei haloo, syötän sillon lasta! Eikähän rintaa edes NÄY!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ei, ei mua haittaa jos joku meillä imettää. Kunhan ei tee sitä kahvipöydässä.

Hupsista :snotty:

No, oletettavasti mä en oo käynyt teillä :D

Mä jo yhdeltä palstalaiselta varmistin, mutta ilmeisesti myös teille mä voin tulla kylään jos joskus satun saamaan vauvan ja saan myös ruokkia häntä ihan normaalisti? :D Ei... jöpötä miehen jorma??

Tervetuloa :D
Ei oo jormanjöpötysriskiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu:
Tää on sama juttu kuin saunassa käynti. Selitetään kuinka saunassa mies on sairas, jos katsoo alastonta naista seksuaalisesti :)

Taitaa olla kahdesta VÄHÄN eri asiasta kyse, jos on saunassa alasti tai lähes ainakin tai imettää vauvaa, ihan vaatteet päällä ja kaivaa vain nännin vauvan suuhun! Mutta ehkä sun miehellä ei ole kaikki kotona jos hänelle (tai sulle tuotaa tuo ongelmia)

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:

Mistäs tiedät, tuskin ukkos sulle sitä kertoo vai eikö sillä yleensäkään jöpötä. Josko viehättävämpi nainen vaikka parantais tuon vaivan?

Ootko koskaan katellu miesten haaroväliin?! Sen näkee jos jöpöttää :D Ja toisekseen, ei kaikki miehet ole yhtä kiimaisia kuin sun mies. Vaikka sitten imettäjä olisi kuinka hemaiseva :)

Tää on sama juttu kuin saunassa käynti. Selitetään kuinka saunassa mies on sairas, jos katsoo alastonta naista seksuaalisesti :)

Taitaa olla kahdesta VÄHÄN eri asiasta kyse, jos on saunassa alasti tai lähes ainakin tai imettää vauvaa, ihan vaatteet päällä ja kaivaa vain nännin vauvan suuhun! Mutta ehkä sun miehellä ei ole kaikki kotona jos hänelle (tai sulle tuotaa tuo ongelmia)

No mitäs seksuaalista saunassa on? Kyllä mun mielestä ainakin mun kaverit voi mennä meidän saunaan kysymättä jos mun mies on siellä. Eiks sun kaverit voi sit mennä kun sun mies on? Ootko mustasukkainen, onko huono itsetunto, ootko sairas, ootko ahdasmielinen, ootko ihan terve....

Mistäs tiedät, tuskin ukkos sulle sitä kertoo vai eikö sillä yleensäkään jöpötä. Josko viehättävämpi nainen vaikka parantais tuon vaivan?

Ootko koskaan katellu miesten haaroväliin?! Sen näkee jos jöpöttää :D Ja toisekseen, ei kaikki miehet ole yhtä kiimaisia kuin sun mies. Vaikka sitten imettäjä olisi kuinka hemaiseva :)

Aah sä tujotat miehes haarojenväliin kun sun kaveris imettää sun miehes edessä. Tervettä puuhaa.

Ei ole erektiovaikeuksia miehellä, eikä oo kertaakaan himokkaasti kuolaten imettävää ystävääni katsellut.
Toisekseen, eipä tuo oo yleensä edes kotona päiväsaikaan kun mun ystäviä meillä käy :D

No mitäs seksuaalista saunassa on? Kyllä mun mielestä ainakin mun kaverit voi mennä meidän saunaan kysymättä jos mun mies on siellä. Eiks sun kaverit voi sit mennä kun sun mies on? Ootko mustasukkainen, onko huono itsetunto, ootko sairas, ootko ahdasmielinen, ootko ihan terve....

Seksuaalista siinä on alastomuus. Imettämisessä ei olla edelleenkään paljaalla pinnalla.
Ei voi mun kaverit mennä saunaan jos mun mies on siellä :) Olen ahdasmielinen siinä suhteessa, jos asian näin haluat ilmaista.
Typerä tämä sun vertaus saunasta ja imetyksestä mutta kai sun piti vaan joku "selitys" saada.

Seksuaalista siinä on alastomuus. Imettämisessä ei olla edelleenkään paljaalla pinnalla.
Ei voi mun kaverit mennä saunaan jos mun mies on siellä :) Olen ahdasmielinen siinä suhteessa, jos asian näin haluat ilmaista.
Typerä tämä sun vertaus saunasta ja imetyksestä mutta kai sun piti vaan joku "selitys" saada.

Juu, mut monien mielestä voi kaverit käydä saunassa samaan aikaan jne. Pointtini on se, että joku asia häiritsee toista, mutta ei toista. Pitäis vähän kunnioittaa toisen kotia ja toisen omaa miestä eikä kuvitella, että kun mä haluan tehdä jotain noilla niin saan sen tehdä vaikkeivat he tykkäiskään.

Aah sä tujotat miehes haarojenväliin kun sun kaveris imettää sun miehes edessä. Tervettä puuhaa.

Ja taas menit asiasta toiseen..
Vastasin vain sinun kysymykseen enkä sanonut että imetyksen hetkellä tuijottelen mutta voinhan tuijotella oman mieheni haaruksia vaikka silloinkin :) Ja tervettä se kyllä on :D Etkö sinä ole kiinnostunut miehesi haaruksista ollenkaan? Se ei ole tervettä kyllä.

Juu, mut monien mielestä voi kaverit käydä saunassa samaan aikaan jne. Pointtini on se, että joku asia häiritsee toista, mutta ei toista. Pitäis vähän kunnioittaa toisen kotia ja toisen omaa miestä eikä kuvitella, että kun mä haluan tehdä jotain noilla niin saan sen tehdä vaikkeivat he tykkäiskään.

Teeppä galluppi kumpi häiritsee ihmisiä enempi, se että kaikki käy yhdessä saunassa alasti, vai se että nainen imettää lastaan muiden nähden. Ja mieti sitten tuota kunnioitus juttua. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää.. Ei ainakaan sua näköjään. Onkohan sulla itsella rintoja lainkaan tai imettänyt koskaan..

No ihan ketjua lukemattakin oletan kysymyksen idean olevan siis se, että haittaako minua jos mieheni näkee jonkun naisen tissit.
Mieheni on 31-vuotias, hän lienee nähnyt muutamat tissit elämänsä aikana.
En usko hänen siitä häiriintyvän. Eikä minua häiritse jos hän näkee jonkun tissit.

Meillä kaikilla on tissit ja vähemmän eroottisessa maisemassa en ainakaan itse osaa tissejä kuvitella kuin juuri imetys.

Minua ei kyllä haittaa vähimmässäkään määrin, jos mieheni näkee jonkun toisen imettävän vauvaansa. En mitenkään tajua, kuinka jotakuta voi haitata.

Muuten on ihan suht käsittämätöntä, että tämmöisessäkin keskustelussa aletaan tahallaan loukkaamaan toisia ihmisiä. Tyyliin eikö miehelläsi lainkaan jöpötä... Way to go.

Tämä palsta opettaa juu elämää. Ei ole tullut ennen mieleenkään, että joku voi pitää niinkin luonnollista asiaa kuin imettämistä epämiellyttävänä ja hävettävänä asiana.

Ja on se vähän outoa, jos on mustasukkainen miehestään kaverin imettämisen takia.

Ihan jotenkin kieroutunut on tämä yhteiskunta, kun luonnolliset asiat käännetään epänormaaleiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Tämä palsta opettaa juu elämää. Ei ole tullut ennen mieleenkään, että joku voi pitää niinkin luonnollista asiaa kuin imettämistä epämiellyttävänä ja hävettävänä asiana.

Ja on se vähän outoa, jos on mustasukkainen miehestään kaverin imettämisen takia.

Ihan jotenkin kieroutunut on tämä yhteiskunta, kun luonnolliset asiat käännetään epänormaaleiksi.

Tätä juuri itsekin tässä mietiskelin, luulin että se on vain joku urbaani legenda ettei julkisesti saa imettää ettei naiset tule mustasukkaiseksi miehiensä katseista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:

Tätä juuri itsekin tässä mietiskelin, luulin että se on vain joku urbaani legenda ettei julkisesti saa imettää ettei naiset tule mustasukkaiseksi miehiensä katseista :whistle:

Myös alastomuus on luonnollista. Terveisin nudisti. Minä en voi ymmärtää miksei voi olla alasti kavereiden kesken vierasilla.

Ja taas menit asiasta toiseen..
Vastasin vain sinun kysymykseen enkä sanonut että imetyksen hetkellä tuijottelen mutta voinhan tuijotella oman mieheni haaruksia vaikka silloinkin :) Ja tervettä se kyllä on :D Etkö sinä ole kiinnostunut miehesi haaruksista ollenkaan? Se ei ole tervettä kyllä.

No, enpä ole juuri sillä hetkellä kun kaverini imettää :)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ja ei, ei mua haittaa jos joku meillä imettää. Kunhan ei tee sitä kahvipöydässä.

Hupsista :snotty:

No, oletettavasti mä en oo käynyt teillä :D

Mä jo yhdeltä palstalaiselta varmistin, mutta ilmeisesti myös teille mä voin tulla kylään jos joskus satun saamaan vauvan ja saan myös ruokkia häntä ihan normaalisti? :D Ei... jöpötä miehen jorma??

Mä kiusaantuisin kahvipöydässä, vaikka siinä ei miestä olis. Eli kyse ei oo mistään jöpötyksistä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja linda-maria:
mitä te tykkäisitte, jos teille tulisi vieraita (pariskunta + vauva) ja tämä nainen alkaisi imettämään poikavauvaansa oman miehesi silmien alla? (välimatkaa olisi siis ihan muutama metri ja miehesi istuisi naista vastapäätä)

Olettaisin, että tämä nainen osaa kysyä, että missä voisin syöttää vauvani tai edes että häiritseekö, jos imetän tässä. Mutta niinhän ihmiset ruukaavat tehdäkin, kysyä.

Enpä usko. On sanonut, että kolme tilannetta missä rinnat / alapää ei ole seksuaalisia, ovat 1. sauna 2. lääkäri 3. imetys. Rinta imetystilanteessa on yhtä seksuaalinen kuin pimppi synnytyksessä :)

Yhteistyössä