imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja linda-maria:
mitä te tykkäisitte, jos teille tulisi vieraita (pariskunta + vauva) ja tämä nainen alkaisi imettämään poikavauvaansa oman miehesi silmien alla? (välimatkaa olisi siis ihan muutama metri ja miehesi istuisi naista vastapäätä)

sen ku imettää vaan... ite ainakin asettelen paidan niin ettei mun rintaa näe vaikka istuiskin ihan vieressä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
Enpä usko. On sanonut, että kolme tilannetta missä rinnat / alapää ei ole seksuaalisia, ovat 1. sauna 2. lääkäri 3. imetys. Rinta imetystilanteessa on yhtä seksuaalinen kuin pimppi synnytyksessä :)

Hah, ootko koskaan kuullut siitä että ihmiset harrastavat seksiä saunassa :) Aika monetkin.

No en itse ainakaan tekisi niin vaan menisin toiseen huoneeseen. Ja en näkisi sitä mitenkään maaailman mukavimpana asiana jos kaverini kaivaisi lollonsa esiin kaiken kansan edessä samassa huoneessa. Johtuen varmaan siitä etten itsekkään tekisi niin.

Hmmm...itse en ole edes ajatellut moista, vaan imettänyt olen vaikka missä. En oikein ymmärrä kuinka poika olisi saanut ruokaa jos en olisi uskaltanut/viitsinyt julkisesti imettää, kun ei suostu tuttipullostakaan juomaan. No olisihan sitä tietysti voinut kotiinkin linnottautua, mutta olisin varmaan masentunut siinä tapauksessa.

En tiedä miten tässä tilanteessa nainen imetti, mutta ei mulla juurikaan sitä tissiä näy, kun imetän. Saa kyllä oikein katsomalla katsoa jos jotain haluaa nähdä. Mulle imetys on niin luonnollinen juttu jo nykyään, että en osaa ajatella siinä mitään ihmeellistä tai hävettävää.

En mitenkää jaksa uskoa että sellaisia miehiä on jotka kokee imetyksen seksuaalisena ja saa jormansa jöpöttämään vauvatissillä-visiosta.

Tai joo, mun exä kuolas mun tissejä kun imetin siellä kolmatta lastani, mutta siihen oli taas ihan omat syyt. Ja oli mun tissit nähnyt ennenkin, tosin ei nähnyt silloin vaikka yrittikin tiirailla.

No, kyllä nyt jokainen varmasti sen verran osaa käyttäytyä, että kysyy vierailla ollessaan, että missä voin imettää. Vai tarkoitatko ap oikeasti, että joku teidän vieras on alkanut imettää sun miehes edessä ilman että kysyy missä vois imettää? Kai nyt meillä kaikilla sen verran vielä käytöstapoja :) Toivottavasti.

Kyllä meillä saa luvan, mutta tiedän ettei kaikki tuollaisesta tykkää. Kukin tyylillään ja kunnioittaen tietysti isäntäperhettä.

Olen imettänyt junassa vaunussa joka oli täynnä varusmiehiä matkalla lomille. Se tuntui hieman epämielyttävältä, varsinkin kun tosiaan niitä poikia oli ihan viereisilläkin penkeillä. Haihtui kyllä poikien mielestä kaiki erotiikka, kun seuraavaksi jousuin vaihtamaan kakkavaipan vauvalta.

Jos kyseessä kerran on tuttu mies, niin ei kai tuo nyt niin kamalaa pitäisi olla.

Mistähän johtuu tämä ajattelutapa, että kenen tahansa naisen rinnat ovat missä vain tilanteessa kenelle tahansa miehelle "jöpötyksen" aihe.

Jos mies kääntää katseensa pois julkisella paikalla imettävästä äidistä, voisiko se mitenkään tarkoittaa sitä, että vieraan naisen maitoa tursuavat rinnat ovat hänestä hieman ällöttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja eppu:
Mistähän johtuu tämä ajattelutapa, että kenen tahansa naisen rinnat ovat missä vain tilanteessa kenelle tahansa miehelle "jöpötyksen" aihe.

Jos mies kääntää katseensa pois julkisella paikalla imettävästä äidistä, voisiko se mitenkään tarkoittaa sitä, että vieraan naisen maitoa tursuavat rinnat ovat hänestä hieman ällöttävät.

Ei voi, ainakaan julkimettäjistä, heistä se johtuu siitä, että mies on sairas ja hänellä jöpöttää ;)

Tämä keskustelu kuullostaa tosi hassulta tämmöisen korvaan jonka kaveripiirissä on ihan normaalia käydä sekasaunassa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia, eikä tosiaan olla mitään pervoja tms. Niin sitten jos imettäessä vähän näkyy nänniä niin onko se nyt niin kamalaa?

Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Tämä keskustelu kuullostaa tosi hassulta tämmöisen korvaan jonka kaveripiirissä on ihan normaalia käydä sekasaunassa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia, eikä tosiaan olla mitään pervoja tms. Niin sitten jos imettäessä vähän näkyy nänniä niin onko se nyt niin kamalaa?

tai eihän se nänni näy, mutta no mikä tahansa rinnan osa :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh hen:
Enpä usko. On sanonut, että kolme tilannetta missä rinnat / alapää ei ole seksuaalisia, ovat 1. sauna 2. lääkäri 3. imetys. Rinta imetystilanteessa on yhtä seksuaalinen kuin pimppi synnytyksessä :)

Hah, ootko koskaan kuullut siitä että ihmiset harrastavat seksiä saunassa :) Aika monetkin.

Sauna on pyhä paikka, ei siellä voi harrastaa seksiä ;)

:laugh:

Mä en noteerais :D

Mä olen imettänyt ihan missä vaa, ihan miten vaa eikä tulis mieleenkään kysyä joltaki lupaa, että saanko imettää. TIETTY imetän lastani jos lapselle tulee nälkä! Ja tietenkin kaikki jotka kutsuvat minut kylään tämän ymmärtävät kutsuessaan minua kylään. Ja mun "mies" (poikaystävä, miesystävä, mikälie) on nähny mun imettävän meidän ekoilla treffeilläkin, että eiköhän se ole jo hiffannu fixuna miehenä, että imetys on normaalia lapsen ruokailua. Sitä ei tarvitse tehdä makkarissa, vessassa ( :x ) tai muuten piilossa.

Tulen jatkossakin imettämään taaperoani tarpeen tullen, olin kylillä, junassa, bussissa, kaverilla, kotona, sukulaisella, kaupassa, kadulla... Ihan missä vaa :) Ottakoot herneensä nenään siitä kuka tahansa. Mua vois vähempää kiinnostaa. Jos ei kestä katsoa toisten ihmisten syömistä niin ei varmaan kannata kulkea kovinkaan kauas kotoota :laugh: Eikä avata telkkaria tai lukea lehtiä. Jokapuolella voi vaania syöviä ihmisiä :xmas:

Tissit ovat ensisijaisesti vauvan ravintoa varten.

Ja aivan varmasti joku joskus siellä saunassa pikkaisen ehkä ajattelee vähän muutakin kuin puhtoisia ;) Mutta ketäpä se haittaa, jos ei tekojen asteelle mene jossain muualla sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh :D:
Siis täällä vissiin monet mammat sitten pulauttaa ison maitotissin esille ja sitten olettaa että ketään se ei haittaa :D .

Mulle on ihan sama siinä vaiheessa haittaako vai ei. On harvinaisen itsekäs ja idiootti ihminen jos komentaa toisen muualle syöttämään nälkäistä lastansa koska pelkää tissejä.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja sekasauna:

Ja aivan varmasti joku joskus siellä saunassa pikkaisen ehkä ajattelee vähän muutakin kuin puhtoisia ;) Mutta ketäpä se haittaa, jos ei tekojen asteelle mene jossain muualla sitten.

Noh mitäpä sitten jos ajattelee. Ei mun ystävyyssuhteeni kuitenkaan mitään omituisia piirteitä ole yhdessä saunomisen myötä saanut.

Juu, tisseillä nyt vain sattuu olemaan muukin tarkoitus kuin vain vauvan ravinnon saanti ja siksi tämä keskustelu varmaan on käynnistynyt näin vilkkasti. Turha kai sitä on kieltää, että vaikka lapsi ruokansa tarvitsee kun sillä on nälkä niin kyllä rinnat liittyy seksuaalisuuteen. Ei niitä voi täysin irroittaa toisistaan kahta asiaa.

Tilanne, jossa on nainen joka imettää vauvaa ei ole seksuaalinen, mutta kun vaikka minä vien sen vauvan siltä naiselta ja nainen vaikka peittää rinnan kädellään niin se voi jo olla seksuaalinen. Melko pieni ero, mutta minusta jälkimmäinen voi jo olla seksuaalinen. Niin siis jos siinä on vielä mies vieressä. Minusta ei voi väittää etteikö imetys tai siihen liittyvät toimenpiteet olla jollain tasolla seksuaalisia tai niistä voi nopeasti tulla seksuaalisia ilman sitä vauvaa.

Yhteistyössä