imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Kuka on sanonut että täytyy mennä sellaiseen kahvilaan jossa ei ole lastenhoitohuonetta erikseen? |O Tai miks ylipäänsä pitää olettaa että kaikki änkee vauvan kanssa kahvilaan? :o

Hankalaa elämää kera vauvan, en voi muuta sanoa.

Mitä hankalaa siinä on jos olen mielummin kotona kuin roikun kahviloissa??? |O

Siis oikeastiko olet vuoden menemättä mihinkään lapsesi kanssa? :o

Mä soittaisin jo sossuille tossa vaiheessa. Tarvitset apua.

Alkuperäinen kirjoittaja eppu:
Mistähän johtuu tämä ajattelutapa, että kenen tahansa naisen rinnat ovat missä vain tilanteessa kenelle tahansa miehelle "jöpötyksen" aihe.

Jos mies kääntää katseensa pois julkisella paikalla imettävästä äidistä, voisiko se mitenkään tarkoittaa sitä, että vieraan naisen maitoa tursuavat rinnat ovat hänestä hieman ällöttävät.

Kun rumat naiset on epävarmoja ja pelkää (vai tietää?) että niiden mies himoitsee jokaista naista jolla tissi vähän vilahtaa. Säälittävää.

Mä jatkan imettämistä edelleenkin missä mun vauvalla sattuu nälkä tulemaan, oli siinä paikalla miehiä tai ei, ei mitään väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh :D:
Siis täällä vissiin monet mammat sitten pulauttaa ison maitotissin esille ja sitten olettaa että ketään se ei haittaa :D .

Mulle on ihan sama siinä vaiheessa haittaako vai ei. On harvinaisen itsekäs ja idiootti ihminen jos komentaa toisen muualle syöttämään nälkäistä lastansa koska pelkää tissejä.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistähän johtuu tämä ajattelutapa, että kenen tahansa naisen rinnat ovat missä vain tilanteessa kenelle tahansa miehelle "jöpötyksen" aihe.

Jos mies kääntää katseensa pois julkisella paikalla imettävästä äidistä, voisiko se mitenkään tarkoittaa sitä, että vieraan naisen maitoa tursuavat rinnat ovat hänestä hieman ällöttävät.

Kun rumat naiset on epävarmoja ja pelkää (vai tietää?) että niiden mies himoitsee jokaista naista jolla tissi vähän vilahtaa. Säälittävää.

Mä jatkan imettämistä edelleenkin missä mun vauvalla sattuu nälkä tulemaan, oli siinä paikalla miehiä tai ei, ei mitään väliä.

Kyllä se mun kokemuksen mukaan on niin, että ne on juuri rumia ne naiset jotka imettää missä vain. Siis näin oon huomannut, että on lähiinnä, ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Minä olen poikkeus, oon nätti ja imetän, tosin harson suojissa.

Alkuperäinen kirjoittaja heh hen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
Enpä usko. On sanonut, että kolme tilannetta missä rinnat / alapää ei ole seksuaalisia, ovat 1. sauna 2. lääkäri 3. imetys. Rinta imetystilanteessa on yhtä seksuaalinen kuin pimppi synnytyksessä :)

Hah, ootko koskaan kuullut siitä että ihmiset harrastavat seksiä saunassa :) Aika monetkin.

Uuh, sekasauna!

... Ja on SITÄ varmaan harrastettu myös vastaanotoilla, lienee kylläkin harvinaisempaa.

Seksi imetyksen aikana lienee jopa yllämainittua harvinaisempaa.

Multa kyllä loppuis happi kesken löylyissä rakastellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja rumuus:

Kyllä se mun kokemuksen mukaan on niin, että ne on juuri rumia ne naiset jotka imettää missä vain. Siis näin oon huomannut, että on lähiinnä, ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Minä olen poikkeus, oon nätti ja imetän, tosin harson suojissa.

Valehtelet kateuksissasi. :D Ja olet sairas kun luulet että ulkonäkö vaikuttaa siihen imettääkö äiti vai ei!

Alkuperäinen kirjoittaja rumuus:

Heh miten se rumuus siihen julkiseen imetykseen mitenkään liittyy :laugh: . En tunnusta, että olisin ruma. Nätiksikin on kehuttu. Mutta omasta mielestä sellainen perus :D .

Aivan, rumat on mustasukkaisia ja ne on epäluuloisia jopa miehensä ollessa imettävän naisen seurassa! Näkyykö tissi, huomaako mun mies sen, se on kiinnostunut, seisooko sillä...

Ei hitto, tissejähän näkyy joka paikassa. Ei mun tartte imettäviä äitejä katsella eikä kiinnosta siinä tilanteessa kyseinen nainen, sehän on pyhä toimitus kun nuori äiti imettää vauvaa. Kaunis näky, ei eroottinen. Toisin kuin tissit ilman beibiä...

Alkuperäinen kirjoittaja tarkkaan ottaen:
Juu, tisseillä nyt vain sattuu olemaan muukin tarkoitus kuin vain vauvan ravinnon saanti ja siksi tämä keskustelu varmaan on käynnistynyt näin vilkkasti. Turha kai sitä on kieltää, että vaikka lapsi ruokansa tarvitsee kun sillä on nälkä niin kyllä rinnat liittyy seksuaalisuuteen. Ei niitä voi täysin irroittaa toisistaan kahta asiaa.

Tilanne, jossa on nainen joka imettää vauvaa ei ole seksuaalinen, mutta kun vaikka minä vien sen vauvan siltä naiselta ja nainen vaikka peittää rinnan kädellään niin se voi jo olla seksuaalinen. Melko pieni ero, mutta minusta jälkimmäinen voi jo olla seksuaalinen. Niin siis jos siinä on vielä mies vieressä. Minusta ei voi väittää etteikö imetys tai siihen liittyvät toimenpiteet olla jollain tasolla seksuaalisia tai niistä voi nopeasti tulla seksuaalisia ilman sitä vauvaa.

Kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen on tietyllä tapaa seksuaalista. Big whoop. Entäs sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ei hitto, tissejähän näkyy joka paikassa. Ei mun tartte imettäviä äitejä katsella eikä kiinnosta siinä tilanteessa kyseinen nainen, sehän on pyhä toimitus kun nuori äiti imettää vauvaa. Kaunis näky, ei eroottinen. Toisin kuin tissit ilman beibiä...

Ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja rehellistä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mutta kysykää niiltä miehiltänne, että miten he asiaan suhtautuvat :)

Vastaus oli en ajattele mitään, siinähän imettää :D

Niinku se varmaan sulle kertoo, että no halusin panna menemään;)

No mitä hyötyä on kysyä asiaa jos vastaukseen ei uskota? Parisuhde perustuu luottamukseen..

Yhteistyössä