Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Nyt koko toinen tissi kivikova ja kipea. Rintatulehdusta pukkaa sitten koko tissiin. Voi viude.
Onko jollain mennyt tissikovuus ohi ilman et tulsi ihan kuumeinen rintatulehdus?
Vuoraa tissiliivit kaalin lehdillä. Se ehkäisee/helpottaa rintatulehdusta. Jopa oyssissa on osastolla kaalinpäitä ja suosittelevat niitä laittamaan rinnanympärille.
Luulen, et mulla tulehdus meni rintohin rikkinäisistä rinnanpäistä, ensin tulehtu nännit, sit nännipiha ja vasta viimesiesä nää tiehyet. Luulen, ettet kaali tähän auta.
Varmaan estää paleltumasta, ja sillä tavoin joitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Ei se paleltumasta estäMutta oikeesti laitoksella minulle sanottiin, että niissä on jotain mikä estää/laskee turvotusta. Itse pidin aluksi myös huuhaana mutta voin kokemuksesta sanoa että auttoi. Kokeile tai ole kokeilematta, mutta paleltumista estämään sitä ei kyllä kannata käyttää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Mä en ymmärrä miksi et käytä niitä rintakumeja jos imetys sillälailla onnistuu? Turhaan rääkkäät itseäsi ja lastasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inkkuli82:Tuttelilinjalle vaan... ...eihän me mitään lehmiä kuitenkaa olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja inkkuli82:Tuttelilinjalle vaan... ...eihän me mitään lehmiä kuitenkaa olla.![]()
Mikä ratkaisu se sitten on? Anteeksi nyt vain, mutta miksi kaikkiin imetyksen vastoinkäymisiin pitää antaa ohjeeksi TUTTELIA KEHIIN? Sitä paitsi, jos rinnat on tiiliskivinä, ihan varmasti pukkaa tulehdus päällensä jos nyt siirtyy korvikkeeseen.