A
Apuja!
Vieras
Eli mulla on viikon ikäinen vauva ja imetys on tekee TODELLA kipeetä.Oikeastaan vain tosin toisessa tississä.Tässä kipeää tekee pieni aivan kuin reikä ihan nännin juuressa.Näyttää ihan kuin siihen olisi purtu pienellä hampaalla,sellainen pieni kuoppa näkyy.Ja on todella kipee kun vähänkään koskee siihen.Olen nyt bebanthenia tuohon laittanut ja antanut ilmakylpyä,jos paranisi.Kysymys nyt kuitenkin on,että kannattaako mun kivusta huolimatta imettää tästäkin tissistä?Olen nyt käyttänyt rintakumia tämän kanssa ja lypsänyt maitoa talteen kun imetys tekee niin kipeetä.Toinen tissi voi vähän paremmin,mutta tuntuu,ettei se pysty nyt ihan yksinään vastaamaan vauvan tarpeisiin.
Ja koitin kyllä katsoa jotain neuvoja imetystukilistan sivuiltakin,mutta ne on niin sekavat,ettei apuja löytynyt.Siellä sanotaan vain,että vauvan imuote on sitten väärä,jos imetys sattuu,mutta siitä nyt tuskin on kyse.Olen asian moneen otteeseen tarkistanut,että imuote on ihan hyvä,vain tuo "haava" sattuu.
Kiitos avusta! =)
Ja koitin kyllä katsoa jotain neuvoja imetystukilistan sivuiltakin,mutta ne on niin sekavat,ettei apuja löytynyt.Siellä sanotaan vain,että vauvan imuote on sitten väärä,jos imetys sattuu,mutta siitä nyt tuskin on kyse.Olen asian moneen otteeseen tarkistanut,että imuote on ihan hyvä,vain tuo "haava" sattuu.
Kiitos avusta! =)