H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mutta voihan se tietty olla ettei kaikilla maito riitä?
Mä olen yksi sellainen kummajainen. Ekalla kerralla onnistuin imettämään kaksi viikkoa osittain ja toisella maitoa ei alkanut missään vaiheessa tulla. Ei vaikka pumppasin alusta asti ja vuokrasin sen penteleen vehkeen kotiinkin (sairaalasta). Sitähän ne neuvolassakin ihmetteli, kun ei tullut yhtään maitoa. Mutta minkäs teet, jos ei tule ei tule.
Mä lähinnä hämmästelen niitä, ketkä tosta noin vaan synnytyksen jälkeen alkaa tyytyväisinä imettää. Miten se voi olla niin helppoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mistä sä tiedät ettei maitoa tullut?
Mulla ei ole tullut pumpulle ja edelleen tuota vuosikasta imetän. Pumppaus ei kerro maidon määrästä. Synnärillä kokeiltiin että ensin punnittiin, sitten syötin ja taas punnittiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mistä sä tiedät ettei maitoa tullut?
Mulla ei ole tullut pumpulle ja edelleen tuota vuosikasta imetän. Pumppaus ei kerro maidon määrästä. Synnärillä kokeiltiin että ensin punnittiin, sitten syötin ja taas punnittiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mistä sä tiedät ettei maitoa tullut?
Miksi se on niin vaikea uskoa, ettei kaikki pysty imettämään? Uskonhan mäkin, että suurin osa pystyy imettämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:ettei näiden perusteella luulla ettei maito riitä kun oliko se nyt 5 % äideistä jotka ei PYSTY imettämään.![]()