imetys ja huono olo koko ajan, ov!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
varsinkin yöt on kamalia, sillä mua palelee todella voimakkaasti, olen aina kahden peiton alla ja villavaatteet päällä. enkä ole kipeä. suu on kuiva lähes koko ajan, vaikka juon runsaasti. heruminen sattuu ja kuumottaa. vauva 2kk. syön mielestäni myös tarpeeksi hyvin ja monipuolisesti ja käytän vitamiineja. silti olo on koko ajan kuin olisi kipeä. mistä tämä johtuu? ennen synnytystä tätä ei ollut. varsinkin yöllä imetys tuntuu inhottavalta kun minulla on todella kylmä ja kipeä olo koko ajan. päivällä tilanne vähän parempi mutta suun kuivuminen vaivaa päivälläkin

Juon n. 4 litraa päivässä (juon sellaisesta isosta mittakupista ja täytän sitä todella usein), eikä ole kuumetta, lämpö on ollut koko ajan 36,5-37! joten sen takia en ole lääkäriin mennyt, vaikka paleleekin ihan älyttömästi. raskaana en voi olla kun repeämien takia ei olla oltu yhdynnäsäkään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syötkö ja juotko oikeasti tarpeeksi? Kauan tätä on kestänyt? Ihan synnytyksestäkö asti?

No tämä on koko ajan pahentunut, kestänyt nyt ehkä kolmisen viikkoa. Juon kyllä paljon ja syönkin hyvin, siis aamu- ja iltapalan, 2 lämmintä ruokaa ja välillä otan esim. banaanin välipalaksi. siksi kysynkin kun en ymmärrä mistä tämä johtuu, varsinkin tuo palelu. ja siitä palelusta olen monta kertaa ollut varma että nyt on pakko olla kuumetta, vaan ei ole

Onko kestänyt pitkään? Nimittäin rintatulehdus oireilee myös tuolla tavoin. Mulla oli monta päivää kova kuume mutta en tajunnut sitä (!!!!) koska ei ollut mitään flunssaoireita ja se kuume oli niiiiin korkea... Mä jo veikkasin että mulla on synnytyksen jälkeinen masennus kun en jaksa edes lelua lattialta nostaa. Sitten päätin mitata kuumeen ja se oli 39,5!

Onko sulla rinnassa aristavaa tai kovaa myhkyrää?

Yhteistyössä