Uusi keskustelija minäkin.... en tiiä, kuulunko oikein joukkoon, mutta...
eli meillä on 11kk ikäinen vauveli. Täysimetyksellä mentiin 4kk ja vieläkin imetän muutaman kerran päivässä, lähinnä iltasin ja aamuyöllä. Kuukautiset tuli tasan 4kk synnytyksestä, vaikka vauva oli sillon täysimetyksellä. Alkuun oli 11 päivän kierto, mut siitä saakka ollut normaali. Tossa tammikuun alussa kokeilin Cerazette-pillereitä, mut eivät sopineet mulle. Tiputteluvuotoa koko ajan ja olin kauheen väsynyt ja äkäinen. Lopetin sit ne, mut kuukautisia ei oo vielkään kuulunu. Joko ne on 2 viikkoo myöhässä tai jos tosta tiputtelusta laskee, niin pitäis tulla vasta ens viikolla... Jotain ""oireita"" mulla on, mitkä kyl kaikki sopis myös siihen, et kuukautiset alkaa pian: rinnat on arat, mahaa nipistelee, sellanen olo, et vuotaa jotain, vaik ei vuodakaan...
Pari kertaa ollaan oltu yhdynnässä ilman ehkäisyä. Ei oikein itekään tiietä, millon haluttais toinen lapsi... Ainakaan en aio enää kokeilla mitään hormonallista ehkäisyä. Toisaalta ois ihanaa ollan nyt raskaana, toisaalta pelottaa ajatuskin... Esikoinen on kuitenkin ihan vauva vasta, lisäks meillä on 12 viikkonen koiranpentu, oon ollu töissä takasin vasta 5 viikkoo jne.
Maaliskuun alussa ajattelin tehä testin, jos ei oo a) kuukautiset tai b) oksentelu alkanut siihen mennessä, esikoista oottaessa kun oksensin ekat 17 viikkoo yötä päivää...