Miten olette selviytyneet imetyksestä sen jälkeen, kun vauvalle on tullut hampaita? Mun 5kk:n ikäisellä pojalla on kaksi alahammasta ja ylähampaatkin on jo alkaneet tehdä tuloaan. Hän on muutaman kerran purrut oikein kunnolla kun olen imettänyt, tänään oikein lensi veri ja teki NIIIIN kipeää
Olen aikaisempien puremisten yhteydessä yrittänyt olla parahtamatta (ettei vauva huomaa, että hän saa minusta ääntä lähtemään ja sitten innostu kahta kauheammin pureksimaan...) ja vain lopettanut imetyksen sillä kertaa, ts. olen yrittänyt "opettaa" vauvalle, että puremisen jälkeen tissittely sillä kerralla loppuu siihen. Ei tunnu kuitenkaan auttaneen ja tämänpäiväisen jälkeen en uskalla edes yrittää imettämistä ilman rintakumia...
Aikaisemmin rintakumia en ole käyttänyt, enkä haluaisi aloittaa käyttöä nytkään...
Onko vinkkejä miten toimia??
:kieh:
Olen aikaisempien puremisten yhteydessä yrittänyt olla parahtamatta (ettei vauva huomaa, että hän saa minusta ääntä lähtemään ja sitten innostu kahta kauheammin pureksimaan...) ja vain lopettanut imetyksen sillä kertaa, ts. olen yrittänyt "opettaa" vauvalle, että puremisen jälkeen tissittely sillä kerralla loppuu siihen. Ei tunnu kuitenkaan auttaneen ja tämänpäiväisen jälkeen en uskalla edes yrittää imettämistä ilman rintakumia...
Onko vinkkejä miten toimia??
:kieh: