B
bääh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanaatikko:Mielenkiintoinen keskustelu jälleen imetyksestä, harmi vain että on taas mennyt tälle ei-imettäjät vastaan imettäjät linjalle.
Korvikkeet reseptille juu... Itse vain mietin, miten kamalaa se olisi ollut omalla kohdallani. Lähteä nyt lääkäriin kertomaan, etten pysty imettämään, antaisitko reseptin jotta voisin ruokkia lapseni. Jotenkin vain nöyryyttävä ajatus. Tutkisiko lääkäri sitten tissit, puristelisi nännejä nähdäkseen tuleeko sieltä mitään? Muutenkin oli luonnonoikku ja friikki olo kun maailman luonnollisin asia ei minulta onnistunut. Jo kaupasta korvikkeen ostaminen pienen vauvan kanssa oli kamalaa alussa, kun häpesin niitä korviketetroja siinä hihnalla...
Jos asenne olisi imetykseni ratkaissut, imettäisin vieläkin!
samoin, minuakin nolotti ostaa tuttelijauhetta,vaikka olin jo imettänyt vaaviani 10kk ja olisin voinnut antaa sille jo lehmänmaitoa,muttakun ajattelin korvikkeen olevan vielä pikkuselle parempaa.ja lopuksi imetyksen lopetuksen syy oli ku olin uudelleen raskaana. siinä kassalla aattelin ett miettiiköhän joku sit ettei tuokaan halua lastansa imettää......