D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Faktaaa:Imetyksen puute tai aikainen lopettaminen lisäävät esimerkiksi diabetesriskiä sekä joidenkin syöpien riskiä, joten kaikki terveysvaikutukset eivät tule esiin lapsen pikkulapsi-iässä, vaan osa vasta aikuisena!
Alkuperäinen kirjoittaja Ohmygod:Imetyksen puute lisää syöpäriskiä yhtä paljon kuin keväällä kadulla käveleminen kun on katupölyä ilmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ModestyB:Alkuperäinen kirjoittaja Ohmygod:Imetyksen puute lisää syöpäriskiä yhtä paljon kuin keväällä kadulla käveleminen kun on katupölyä ilmassa.
Onko tutkimuslinkkiä tähän "tietoon"?
Alkuperäinen kirjoittaja Hepokattikakkonen:Alkuperäinen kirjoittaja ModestyB:Alkuperäinen kirjoittaja Ohmygod:Imetyksen puute lisää syöpäriskiä yhtä paljon kuin keväällä kadulla käveleminen kun on katupölyä ilmassa.
Onko tutkimuslinkkiä tähän "tietoon"?
No tää nyt on jo maalaisjärjen käyttöä hei ystävät hyvät!
Alkuperäinen kirjoittaja Pienen äiti:"imetykseen voi jokainen äiti itse vaikuttaa", hyvä ModestyB, harkitse vähän näitä kommentteja, voit satuttaa ajattelemattomuutta monia. Itsellä vaikeasti sydänvikaisen lapsen äitinä ei ollut mitään mahdollisuuksia imettää ja pumppausmahdollisuudetkin jäivät teho-osaston sängyn laitaan tyttären henkiinjäämiskamppailua seuratessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Syövästä kysyisin:Minä olen saanut äidinmaitoa pullosta, koska äitini ei kyennyt imettämään. Nyt minulla on kaikki mahdolliset pöly yms allergiat. Onko siis se "pahis" tuttipullo tähänkin kaiken syy?
HUooh...
Alkuperäinen kirjoittaja Modesty B:lle:Edelleenkin kuitenkin harmittaa, kun neuvolantäti sanoo, että maito kyllä riittää, jos siihen vain uskoo jne jne. Kun ei se vain kaikilla riitä! Imetystukilistakin mukaan n 3%:lla äideistä maito ei syystä tai riitä, vaikka mitä tehtäisiin. Kun Suomessa syntyy n 60 000 lasta vuosittain, voi jokainen laskea, ettei kyse ole ihan pienestä joukosta.