IMURI ASIAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siistijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siistijä

Vieras
Kertokaas joku hyvä merkkinen perus pölynimuri ja joka olisi suht edullinen! En tarvitse mitään hienouksia imuriin, kunhan hinta ei olisi ihan hirvittävän korkea ja imuri tekisi tehtävänsä.

Olisi kanssa kiva tietää.Monet imurit tosi kalliita.Meillä tuo 10v vanha imuri alkaa vedellä viimeisiään.Maksoi aikoinaan jotain 300mk :laugh: Hyvin kestänyt hintaansa nähden..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:40 vieras79 kirjoitti:
halvalla et hyvää saa,mutta philipsi,elektrolux,volta
ei kannata ostaa mitään ihmemerkkistä halpaa,se hajoo heti.

terkuin ent:kodinkone myyjä

No meillä tuo 300mk maksava on kestänyt 10vuotta joten halvallakin voi saada kestävää ja hyvin on imuroinutkin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:43 imuroija kirjoitti:
\

No meillä tuo 300mk maksava on kestänyt 10vuotta joten halvallakin voi saada kestävää ja hyvin on imuroinutkin!

No mut se on ollut 10 vuotta sitten :) , ei nykyään enää halvalla saa hyvää ,kun ei meinaa kalliillakaan saada kestävää. Siis jos vertaa mitä ois just esim. 10 vuotta sitten saanut samalla hinnalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:45 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:43 imuroija kirjoitti:
\

No mut se on ollut 10 vuotta sitten :) , ei nykyään enää halvalla saa hyvää ,kun ei meinaa kalliillakaan saada kestävää. Siis jos vertaa mitä ois just esim. 10 vuotta sitten saanut samalla hinnalla.

No kymmene vuotta sitten kaikki oli parempaa ja kestävää,mutta nyt ne hyvätkin valmistetaan kiinasssa tai saapasmaassa joten laatu on honompi.Siksi olen entine myyjä koska en pysty kusettamaan kuluttajaa niin sanoin itseni irti :laugh:

Meillä ollut kovassa käytössä tuo Volta Bolido ja olen tykännyt! Nyt noin 5 vuotta käytetty ja suulakkeen olen joutunut ostamaan uuden, muuten tosi hyvä! Siinä ei ole mitään extra hienouksia, ihan perussuulakkeet ja tehonsäätörulla. Ja sopivan kokoinenkin on! Suosittelen!

se on vähän niin et se mihin on tottunut niin tuntuu hyvältä, kunnes pääsee kokeilemaan vehjettä joka on oikeesti tuhat kertaa parempi :) meillä oli ennen philipsin halpisimuri, kyl sil imuroitua sai, mut kun ostettii toi elektroluxin (minä tiiä kuinka se kirjotetaa) hiljanen imuri ni on se kyl hyvä. ja nyt äitini osti philipsin imurin, missä on se suulake sellanen kulmikas, ni se on kyl tosi hyvä mitä sitä olen koittanu, saa imuroitua nurkat hyvin :)

http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/fi/fi/consumer/household_products_gr_fi_consumer/hop_vacuumcleaners_ca_fi_consumer/ce/_productId_FC9162_01_FI_CONSUMER/P%C3%B6lynimuri+FC9162?proxybuster=3EP53Q3FMRNSRJ0RMRCSHQFHKFSESI5P

tuollasen se äiti osti, ja jos mä oisin imuria nyt ostamassa ni tollasen hakisin kaupasta :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:16 vieras kirjoitti:
Meillä volta cittarista makso n.50e 2v.takuu imee hyvin.Samat imurit jossain n.90e.Kun ei se imuri kestä kun se pari vuotta lapsiperheessä....

Meillä on 3 vuotta superkäytössä electrolux ja mitään osaa ei ole tarvinnut uusia ja kone imee kuin uutena. 3 lasta ja koira ja 100 neliötä tilaa joka imuroidaan liki päivittäin.

Muutta suurin huono puoli noissa halpamalleissa on että niissä säästetään siinä mikä ei paljaalle silmälle näy. Eli imuri tunkee pölyä ulos liki samassa määrässä kuin imee tavaraa itseensä sisään.

Yhteistyössä