I
imuriton
Vieras
10v vanha Electrolux ei käynnisty enää. Suositelkaa hyvää imuria, pitää äkkiä ostaa uusi kun juuri on se aika vuodesta jolloin imurilla on eniten käyttöä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:meillä miele perusimuri ollut myös sen yli 10 vuotta. Nyt se alkaa menettää imutehoaan. Ja myös kaivataan uutta imuria.
Pitäisi olla pitkä johto. hyväimuteho, hiljainen, kestävä, ( en ymmärrä pölypussitomien imureiden ideaa?).
Suositelkaa myös meille imuria.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:elektrolux ultraone on ainaki ihan perseestä, imee lattiaan niin että hankala imuroida. tai sitten mä vaan en osaa käyttää sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:elektrolux ultraone on ainaki ihan perseestä, imee lattiaan niin että hankala imuroida. tai sitten mä vaan en osaa käyttää sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:elektrolux ultraone on ainaki ihan perseestä, imee lattiaan niin että hankala imuroida. tai sitten mä vaan en osaa käyttää sitä..
Kai sulla on ne lattianimuroitiharjakset siinä esillä?
Mulla on eräällä asiakkaalla se jumittunut niin ett imuri on aina matonimurointiasennossa ja on tosiaan vittumaista kun saa kiskoa iilimadon lailla tarrautavaa vempelettä irti lattiasta.